Inventarisatie vervleesshop
Moderator: eelke
-
petra-amsterdam
- 3-sterren

Re: Inventarisatie vervleesshop
Ik zie eerlijk gezegt geen voorbeeldfunctie aan een verkooppunt van een van de kvv merken, in dit geval Bibi, in relatie tot Cindy wiens plannen, lijkt mij , toch echt heel anders zijn 
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

[quote="petra-amsterdam"]
Ik zie eerlijk gezegt geen voorbeeldfunctie aan een verkooppunt van een van de kvv merken, in dit geval Bibi, in relatie tot Cindy wiens plannen, lijkt mij , toch echt heel anders zijn
[/quote]
Klopt mijn idee is ook net een tikkeltje anders.
[/quote]
Klopt mijn idee is ook net een tikkeltje anders.
je zit voor mij te ver weg......... maar ik ben blij dat ik hier in de beurt een "winkel" gevonden heb waar ze zowel haaks barf, naturis, carnibest, carnivoer verkopen, zodat ik heel makelijk kan afwisselen. Alleen als ik 100 kg moet kopen ben ik 72!!! weken onder de pannen, daar zou ik dus ruim een jaar overdoen 
ik hoop voor je dat het je lukt, ik gun het je van harte
ik hoop voor je dat het je lukt, ik gun het je van harte
Hoi Cindy, je weet al dat ik interesse heb 
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

[quote="Loti"]
[/quote]
voor jou interessant is dat er 3 biologische merken gevoerd gaan worden.
[/quote]
Hoi Cindy,
Wat een goed idee! dat lijkt me ook wel wat. Ik heb alleen geen honden, alleen katten
. Zou je er ook over denken om kattenversvoeding in je assortiment op te nemen?
Verder kan ik me voorstellen dat je aan criteria mag voldoen om een verkooppunt van een merk te worden. Je verhaal klinkt heel goed dus dat zal best lukken. Wel heb ik onlangs opgevangen dat Bibi geen punten meer er bij wil hebben, maar voor hetzelfde geld is dat inmidels al weer anders.
Heel veel succes met je plannen en ik denk dat je hier in de regio best uniek bent, met zowel variatiepakketten en bezorging. Dus veel succes en vooral plezier, want daar gaat het ook om he
.
groetjes,
Sunny
Wat een goed idee! dat lijkt me ook wel wat. Ik heb alleen geen honden, alleen katten
Verder kan ik me voorstellen dat je aan criteria mag voldoen om een verkooppunt van een merk te worden. Je verhaal klinkt heel goed dus dat zal best lukken. Wel heb ik onlangs opgevangen dat Bibi geen punten meer er bij wil hebben, maar voor hetzelfde geld is dat inmidels al weer anders.
Heel veel succes met je plannen en ik denk dat je hier in de regio best uniek bent, met zowel variatiepakketten en bezorging. Dus veel succes en vooral plezier, want daar gaat het ook om he
groetjes,
Sunny
[quote="Cindy de Wolf"]
In het begin alleen binnen mijn regio omdat ik eerst nieuwe schoenen aan wil hebben voordat ik oude weggooi
het verzenden van snacks gaat wel NL breed direct van start.
[/quote]
Heel verstandig natuurlijk, maar ik blijf dit wel volgen. Vind het wel goed klinken allemaal
Misschien ooit in de toekomst, toch een groter spreidings gebied
.
Veel succes in ieder geval, met je plannen en voorbereiding.
gr Maria
In het begin alleen binnen mijn regio omdat ik eerst nieuwe schoenen aan wil hebben voordat ik oude weggooi
[/quote]
Heel verstandig natuurlijk, maar ik blijf dit wel volgen. Vind het wel goed klinken allemaal
Misschien ooit in de toekomst, toch een groter spreidings gebied
Veel succes in ieder geval, met je plannen en voorbereiding.
gr Maria
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

We zijn inmiddels van start gegaan 
[quote="Cindy de Wolf"]
[/quote]
Cincy heel veel succes, ik gun je van harte dat het je gaat lukken er een boterham aan te verdienen!!! Zet hem op

[/quote]
Cincy heel veel succes, ik gun je van harte dat het je gaat lukken er een boterham aan te verdienen!!! Zet hem op

[quote="Cindy de Wolf"]
[/quote]
Heel veel succes Cindy!
[/quote]
Heel veel succes Cindy!
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Heel veel succes Cindy!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
succes!!!!
Heel veel succes, Cindy!!
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Dank jullie wel

- Angelique
- 5-sterren

Heel veel succes Cindy!
Ik sluit dit topic nu af omdat we anders in conflict komen met de BP-reclameregels omtrent versvlees-verkooppunten.
Ik sluit dit topic nu af omdat we anders in conflict komen met de BP-reclameregels omtrent versvlees-verkooppunten.