choopy schreef:
Hier eet mijn pup Barf + beetje KVV,
de oudste volwassen teef volledig KVV, zij verdraagt sowieso geen brok meer, ivm blaasgruis.
Moeders van de pup eet KVV en brok en mijn reu eet alleen lightbrokken.
Groetjes Chantal
Ik las mn eigen reactie terug. Ondertussen is het al heel snel volledig Barf geworden.
Vanaf eind maart ongeveer.
Twee honden barfen met groot genoegen, de derde heeft net een voorliefde voor sardientjes en tonijn in olijfolie ontdekt. Daar gaat morgen een stuk rauwe tonijn uit de diepvries doorheen, dan wat gekookt of rulgebakken kipgehakt. Hij kan me niet snel genoeg overstappen; ik zie de resultaten bij de andere twee en ik kan niet wachten om te zien wat rauw voer bij een husky allemaal ten goede kan veranderen!
Tussen 2 en 3 maanden leeftijd van mijn pup was het nog KVV, daarna volledig BARF (=vanaf april 2009 ongeveer), behalve bij logeerpartijen, dan geef ik nog KVV mee.
Mijn hond eet 2 keer per week barf en 5 keer per week kvv.
Wil later 3 dagen barf gaan geven. Mijn hond is zo veel gelukkiger sinds ze geen brokken meer eet. Ze werd er letterlijk ziek van .
Ze is gek op kippennekken. Ik hoef het woord maar te zeggen en ze wordt helemaal gek .
Ik voerde volledig brokken. Ben me gaan verdiepen in volledig vers (NRV / BARF) maar ben toch begonnen met KVV. Heb nu 2 weken samengesteld maar valt toch beetje tegen. Ga nu verder met KVV en wissel dat af met vleesstukken om vriezer leeg te krijgen en twijfel enorm om door te gaan met zelf samen stellen...
Jolanda&Ducha schreef:
Ik voerde volledig brokken. Ben me gaan verdiepen in volledig vers (NRV / BARF) maar ben toch begonnen met KVV. Heb nu 2 weken samengesteld maar valt toch beetje tegen. Ga nu verder met KVV en wissel dat af met vleesstukken om vriezer leeg te krijgen en twijfel enorm om door te gaan met zelf samen stellen...
Als je twijfels hebt kun je die natuurlijk altijd hier bespreekbaar maken. Misschien is het dan "makkelijker" om een keus te maken.