Doris
Moderator: Lizzy
Re: Doris
Heel veel sterkte met dit grote verlies......
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Sterkte joh 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hier ook: kippenvel. Wat een afgrijselijke ervaring, een week geleden nog een vrolijke teckel en nu dit! En dan de onzekerheid over de oorzaak. Vreselijk voor je, heel veel sterkte met het verlies.
-
marsieyenna
- 4-sterren

Wat een vreselijk afscheid van je maatje, die al zo lang bij je was.
Echt heel verdrietig, wat zul je je ontredderd voelen.
sterkte, Marijke
Echt heel verdrietig, wat zul je je ontredderd voelen.
sterkte, Marijke
Doris is in zijn leven geen één dag ziek geweest.Nynke F schreef: Jeetje, wat een ongelooflijk trieste afloop![]()
![]()
![]()
ik wens je heel veel sterkte met het verlies van Doris.
Was zijn slechte hart niet eerder bekend?
Je weet niet alles van tevoren natuurlijk, maar achteraf had ik misschien beter niet terug kunnen gaan voor verder onderzoek.
Doris was er weer helemaal bij na de plas keur en was weer vrolijk en beweegelijk als altijd.
Na het vervolg onderzoek en het geven van de Vetmedin de andere dag ging het vreselijk mis.
Je moet je voorstellen dat hij voor dat hij de Vetmedin kreeg nog eventjes een gat in de tuin had gegraven en met zijn modderpoten op de bank was gesprongen. Binnen het uur na de Vetmedin kreeg hij ernstige klachten.
Het is achteraf, maar ik kan me zelf wel ..................
Het is niet eerlijk als je het allerbeste met je hond voor hebt dat het zo moet aflopen.
Nog weer iedereen bedank voor de warme reacties.
ik vroeg het omdat jij schreef dat hij vocht achter zijn longen had en dat is toch vaak een signaal van een slech werkend hart
Mijn Gunnar heeft dus een hartkwaal (lekke hartklep) en gebruikt al 5 jaar Vetmedin
ik wens je nogmaals heel veel sterkte met het verlies van Doris

Mijn Gunnar heeft dus een hartkwaal (lekke hartklep) en gebruikt al 5 jaar Vetmedin
ik wens je nogmaals heel veel sterkte met het verlies van Doris
Doris had inderdaad vocht achter zijn longen. En hij had een vergroot hart, maar daar heeft hij in de voorgaande 14 jaar nooit een dag last van gehad. Het werd pas een week voor dat ik hem liet inslapen ondekt.
Ik weet ook wel dat Doris een hond op leeftijd was en als er dan iets komt dan kan het snel gaan.
Ik ben ook blij dat hij er nooit eerder klachten van heeft gehad en ondanks de aandoening zo'n goed leven heeft gehad.
Ik weet ook wel dat Doris een hond op leeftijd was en als er dan iets komt dan kan het snel gaan.
Ik ben ook blij dat hij er nooit eerder klachten van heeft gehad en ondanks de aandoening zo'n goed leven heeft gehad.