smuldier bij AH
Moderator: eelke
Re: smuldier bij AH
het zat hier ook niet in het assortiment eerst bestelde ze het iedere keer voor me en vorige week heb de chef van de diepvries afd gezegt dat hij het vast in het assortiment zou opnemen zo dat ze altijd voorraad zouden hebben hij zei tegen mij is gewoon een kwestie van er een nummertje aan hangen (ah)
[quote="JoNoMo"]
Gewoon terug gaan met deze bestel nummers dan kunnen ze het zo via de computer bestellen.
629975 (vlees compleet)
630166 (kip)
629972 (vlees)
629974 (pens compleet)
[/quote]
Hey goede tip, thnx
Heb het vandaag gehaald bij de C1000, ook voor 48 ct per pakje. Moet er alleen wel ff iets verder voor rijden helaas. De ah is dichterbij. Ik zal het aan ze doorgeven.
Gewoon terug gaan met deze bestel nummers dan kunnen ze het zo via de computer bestellen.
629975 (vlees compleet)
630166 (kip)
629972 (vlees)
629974 (pens compleet)
[/quote]
Hey goede tip, thnx
Heb het vandaag gehaald bij de C1000, ook voor 48 ct per pakje. Moet er alleen wel ff iets verder voor rijden helaas. De ah is dichterbij. Ik zal het aan ze doorgeven.
-
Decibels
Van de week Smuldier Kompleet gehaald vlees en pens. beide waren eerst 49 ct per pakje en nu ineens 69 ct. Was verkeerd geprijsd zeiden ze... 
[quote="Decibels"]
Van de week Smuldier Kompleet gehaald vlees en pens. beide waren eerst 49 ct per pakje en nu ineens 69 ct. Was verkeerd geprijsd zeiden ze...
[/quote]
Bij AH ??
[/quote]
Bij AH ??
nou van de week weer 2 dozen gehaald en was gewoon 48 cent per pakje hoor, ander hoofdkantoor bellen hoe dat kan
Prijzen zijn landelijk, dus anders even een klacht indienen.
(moet je even kijken in de allerhande, daar staat het gratis nr van de klantenservice)
(moet je even kijken in de allerhande, daar staat het gratis nr van de klantenservice)
-
Decibels
[quote="JoNoMo"]
Bij AH ??
[/quote]
oops...sorry...nee...was bij de Boni.
Bij AH ??
[/quote]
oops...sorry...nee...was bij de Boni.
Ik heb vandaag 2 dozen vlees kompleet gekocht voor 55 ct per bakje! De vorige doos was voor 48 ct per bakje. Chef erbij die zei: het staat in de computer en dan is het goed.
Die kennen we!
Ik heb naar de klantenservice gemaild.
" De prijs van Smuldier Vlees Compleet is inderdaad 55 ct geworden.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice "
Dus de computer klopte wel. Dit is een snelle prijsverhonging, 15% !!
Met vriendelijke groet,
Hier in Den Helder is de smuldier vlees compleet bij de vomar te verkrijgen voor 49 cent per bakje.
Hier bij de ah heb ik nog niet gekeken of ze het hebben,ik zal het is checken
Hier bij de ah heb ik nog niet gekeken of ze het hebben,ik zal het is checken
[quote="Bosliefje"]
Met vriendelijke groet,
[/quote]
Hier bij de jumbo was de smuldier compleet ook duurder geworden,dacht ook 55 ct heb mijn bonnetje niet meer.
Met vriendelijke groet,
[/quote]
Hier bij de jumbo was de smuldier compleet ook duurder geworden,dacht ook 55 ct heb mijn bonnetje niet meer.
[quote="Bosliefje"]
Ik heb vandaag 2 dozen vlees kompleet gekocht voor 55 ct per bakje! De vorige doos was voor 48 ct per bakje. Chef erbij die zei: het staat in de computer en dan is het goed. :-\ Die kennen we!
[/quote]
Hemel, waar praat je over, wel 48 ct en nu wel 55 ct per bakje. Het is al haast voor niks.......
Ik heb vandaag 2 dozen vlees kompleet gekocht voor 55 ct per bakje! De vorige doos was voor 48 ct per bakje. Chef erbij die zei: het staat in de computer en dan is het goed. :-\ Die kennen we!
[/quote]
Hemel, waar praat je over, wel 48 ct en nu wel 55 ct per bakje. Het is al haast voor niks.......
Laatst gewijzigd door Marianne op do 03 sep 2009, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="Marianne"]
[/quote]
Da's waar maar een prijsverhoging van 15% is geen katten***
[/quote]
Da's waar maar een prijsverhoging van 15% is geen katten***
Haaksbarf gaat ook in prijs stijgen vertelde m'n verdeler. 'k Weet niet meer met hoeveel
(er is hier maar 80 à100gr per dag nodig) met grotere eters ga je dat natuurlijk meer voelen in je geldbeugel.
Natuurlijk is 55 ct niet duur (bijna 1,40 per kilo), maar ik koop het juist omdat het goedkoop is. Als ze er dan 15% bovenop doen vind ik dat veel. Ik was juist blij met iets betaalbaars om naast de andere duurdere soorten te voeren.