Ik wil binnenkort onze Cavalier King Charles Spaniel Loeki van 8 BARF gaan geven omdat ik nu eenmaal helemaal overtuigd ben dat het beter is...
Bedankt!
Wendy
Moderator: Lizzy

Ik woon in Portugal, aan de kant van de Spaanse grens. Hier kun je voor honden alleen brokken of blikvoer kopen. Ook kvv hebben ze hier niet. Dus dan maar dieren kweken voor de honden. Ik heb twee berners en twee rafeiro's (een lokaal ras van hier).Wendow schreef:
@ Xada: Goed idee van je! Je hebt dan ook genoeg honden om ze op te krijgenAls we voor Loeki kwartels gaan kweken loopt onze hele tuin straks vol
Hoeveel honden heb je eigenlijk en waar woon je dan dat daar bijna geen kwartels zijn?

Ik zie het al helemaal voor meAnne in Spanje schreef: Ga je die dieren ook allemaal zelf slachten, Janneke? Ik geloof dat bij mij daar de grens zou liggen; binnen de kortste keren zou de slaapkamer vol zitten met knuffelige kwarteltjes, allemaal met eigen naam en koosnaampje, en deze site zou vol staan met vragen over wat een barfende kwartel allemaal mag hebben...
Knap van je, dat je dat wél kunt!