vince is back in town!!!!!!!
Moderator: Lizzy
Re: vince is vince niet..
he getsie wijffie, wat een zorgen weer

-
tessa
- 5-sterren

- Contacteer:
Misschien heeft ie wel keelontseking, kan ook bij honden.
Misschien drinkt ie daardoor minder (pijnlijk) en is de urine daarom donkeder
Misschien drinkt ie daardoor minder (pijnlijk) en is de urine daarom donkeder
Denk dat ik wel weet wat je bedoelt. De tong komt zeker ook elke keer een heel klein stukje naar buiten voordat hij slikt en hij strekt zijn hals er ook bij.vanaalst schreef: hij slikt met zo'n rare beweging, zeg maar met zijn koppie steeds naar voren...
Wat enorm vervelend meid. Voorzichtige knuf voor Vince
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja id zo slikt ie!
maar hij drinkt goed en eet goed....maar in het weekend ging ie ook al niet zo lekker....
maar hij drinkt goed en eet goed....maar in het weekend ging ie ook al niet zo lekker....
Ik ken het van Robbie. Als hij misselijk is dan slikt hij ook zo, dan loopt hij met een bolle rug en is hij niet vooruit te branden.vanaalst schreef: ja id zo slikt ie!
Het stomme bij hem is dat hij altijd door blijft eten ondanks dat hij zich dan niet lekker voelt.
Meestal kwam bij Robbie het eten er na verloop van tijd weer uit (om met dezelfde vaart weer opgegeten te worden
Ik ga heel hard duimen dat Vince hetzelfde heeft wat Rob soms heeft. Want dat gaat namelijk vanzelf weer over.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ik hoop ook dat dat het is!!!!
heb voor vanmiddag vervoer anders zou ik lopend moeten..
Voel me een klein beetje schuldig moet ik eerlijk zeggen, na de castratie is ie niet meer zoals ie was, en ik wilde dat ie gecastreerd werd.
Voel me een klein beetje schuldig moet ik eerlijk zeggen, na de castratie is ie niet meer zoals ie was, en ik wilde dat ie gecastreerd werd.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

niet schuldig voelen lieverd. Je heb je keuze goed afgewogen!!vanaalst schreef: ik hoop ook dat dat het is!!!!
Ga jezelf nu niet schuldig lopen voelen. >:(
Als je Vince niet had gecastreerd dan had je op een gegeven moment de krant door hem heen kunnen lezen.
Een operatie is altijd een aanslag op de weerstand en een hond is dan veel sneller vatbaar voor virusjes en andere aanverwante zaken.
Als je Vince niet had gecastreerd dan had je op een gegeven moment de krant door hem heen kunnen lezen.
Een operatie is altijd een aanslag op de weerstand en een hond is dan veel sneller vatbaar voor virusjes en andere aanverwante zaken.
Hé getsie. Hier wordt snoeihard geduimd!
En hier ben ik het mee eens, ik denk niet dat de castratie de oorzaak is, hooguit dat ie dan wat verminderde weerstand had. Ik hoop dat 't meevalt vanmiddag.Ga jezelf nu niet schuldig lopen voelen.
- - Judith -
- 5-sterren

Hè bah, arme jongen, hoop dat het niks ergs is. Ik zou wel even noemen bij de DA dat hij een paar dagen geleden zo raar apathisch was...
Niet schuldig voelen hoor. Je hebt niets ondoordacht gedaan.
Is ie geintubeerd misschien, met de narcose??? 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
geen idee, zal het straks allemaal aankaarten en vanmiddag die kliniek nog even bellen als het id met de castratie te maken zou kunnen hebben..
net urine opgevangen, kan er niet eens doorheen kijken, is dik,stroperig en erg donker bruin...
net urine opgevangen, kan er niet eens doorheen kijken, is dik,stroperig en erg donker bruin...
Klinkt als een fikse blaas ontsteking. Het zou alle symptomen wel verklaren.
Bolle rug, slikken van pijn, urine niet op kunnen houden, lamlending..
Bolle rug, slikken van pijn, urine niet op kunnen houden, lamlending..
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hij heeft een fikse blaasontsteking, kuurtje gekregen..
ook had hij 39.5 verhoging/koorts.
de urine zat vol met bloed maar ook een teveel aan eiwit.. tevens dachten ze dat er ook gruis in zat..
dus voor 8 dagen synulox, kakt vince daarna weer in dan willen ze wat bloed trekken en een echo van zijn nieren maken....
en helaas was ie weer afgevallen, na de castratie is ie goed 2 kilo kwijt..ze vondt hem te mager maar zei dat het nog gekker kon bij hem!
gelukkig eet ie goed..
vince heeft er weer een fan bij, hij wondt de da zo om zijn pootje!!
ook had hij 39.5 verhoging/koorts.
de urine zat vol met bloed maar ook een teveel aan eiwit.. tevens dachten ze dat er ook gruis in zat..
dus voor 8 dagen synulox, kakt vince daarna weer in dan willen ze wat bloed trekken en een echo van zijn nieren maken....
en helaas was ie weer afgevallen, na de castratie is ie goed 2 kilo kwijt..ze vondt hem te mager maar zei dat het nog gekker kon bij hem!
gelukkig eet ie goed..
vince heeft er weer een fan bij, hij wondt de da zo om zijn pootje!!