Brian heeft een hart- en nierprobleem - update
Moderator: Lizzy
Re: Brian heeft een hart- en nierprobleem - update
Heel veel sterkte en zal aan jullie denken

Ik heb de eer gehad Brian te mogen ontmoeten bij de bbq. Wat een prachtige, statige, mooie, lieve hond.
Ik zit met tranen in mijn ogen de berichten te lezen
Tonny en Peter, heel veel sterkte in deze moeilijke periode
Ik zit met tranen in mijn ogen de berichten te lezen
Tonny en Peter, heel veel sterkte in deze moeilijke periode
Antonia schreef: Brian en ik zijn één. Hij is mijn grote liefde, mijn soulmate en het het doet me oneindig veel verdriet als ik bedenk dat ik mijn vent zal moeten missen. Het is alsof mijn ziel wordt weggerukt.
- Pauline
- 5-sterren

Heel heel veel sterkte deze laatste dagen Tonny. Ik ben blij dat ik het geluk heb gehad om Brian te ontmoeten...
-
Buran en Co
- 5-sterren

Oh Tonny...............

Ik probeer me niet eens voor te stellen hoe je je moet voelen want alleen dat doet al ondraagelijke pijn. Heb het gedicht meteen opgeslagen en ik hoop dat het tzt (en ik hoop dat dat nog heeeel lang duurt) mij ook de kracht zal geven om voor mijn lieverds de knoop door te hakken.
Heel, heel, heel erg veel sterkte dinsdag en geniet nog van hem deze dagen. Geef hem een hele dikke knuffel van me...............

Ik probeer me niet eens voor te stellen hoe je je moet voelen want alleen dat doet al ondraagelijke pijn. Heb het gedicht meteen opgeslagen en ik hoop dat het tzt (en ik hoop dat dat nog heeeel lang duurt) mij ook de kracht zal geven om voor mijn lieverds de knoop door te hakken.
Heel, heel, heel erg veel sterkte dinsdag en geniet nog van hem deze dagen. Geef hem een hele dikke knuffel van me...............
O Tonny, wat moeilijk moet dit voor je zijn

En dan ook nog moeten wachten tot dinsdag. Heel veel sterkte tot die tijd en natuurlijk ook daarna

En dan ook nog moeten wachten tot dinsdag. Heel veel sterkte tot die tijd en natuurlijk ook daarna
Morgen mag je het leven van Brian laten beëindigen, een zegen voor hem, nu het niet meer gaat, maar voor jou een brok in je keel, tranen dag.
Veel sterkte,
Hanny
Veel sterkte,
Hanny
Met een verwijzing naar dit topic in de bar: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 607.0.html, sluiten we dit topic af.
Lieve Brian, het gaat je goed

Lieve Brian, het gaat je goed