Ik hoop en duim dat ze hem vrijdag in Utrecht goed kunnen helpen. En zoals zovelen al hebben gezegd: jij kunt er NIETS maar dan ook NIETS aan doen dat het zo gelopen is.
Heel veel sterkte vrijdag, ik duim en zal een kaarsje voor jullie opsteken
Vraag me trouwens af of het wel iets met de castratie te maken kan hebben.... nu had je natuurlijk geen gewone castratie, dus kweet het eigenlijk ook helemaal niet. Ken alleen de gang van zaken bij reuen waarbij het gewoon was ingedaald.
Jeetje van een kl*te nieuws Ellen, kijk ik 1 dag niet in het topic, lees ik dit nu allemaal. Ik ga heel hard duimen dat het allemaal weer goed komt. Veel sterkte vrijdag met je vent.
Het is zeker een nare situatie. en zielig voor Vinnie.
hij staat iedere keer met een zielig smoeltje te persen op een paar druppels urine. ik hoop dat ze in Utrecht hem snel kunnen helpen, het liefst vrijdag gelijk nog.
het is wel na de castratie mis gegaan met da Vinci. Maar het is nog niet duidelijk of het een fout is gemaakt tijdens de castratie of dat het een aangeboren foutieve aanleg van vinnies organen is, wat nu aan het licht komt door de castratie.
Dit even ter verduidelijking voor alle honden die nog gecastreerd moeten worden!
Hoe dan ook voor Ellen, Rien en Vinnie zwaar kl*te!! Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte vrijdag.
En ik zal keihard duimen voor een goede afloop, zodat Vinnie weer naar hartelust Ayla kan plagen.
@ Nynke ik vind je absoluut geen janksmoel. gek wijf!
O jakkes Ellen, ik kijk eigenlijk normaal nooit in deze categorie (tot nu toe) dus had het niet eerder gezien. Heel erg veel sterkte met Vince, ook hier draaien de duimen dat alles vrijdag goed gaat, en dat ze hem gelijk kunnen opereren. Hou je taai!