smuldier bij AH
Moderator: eelke
Re: smuldier bij AH
ik heb woensdag nog een doos gehaald was gewoon 48 cent per pakje hoor bij ah
Ik heb ze dinsdag gekocht bij de c1000 en daar waren ze ook nog gewoon 48 cent per pakje.
C1000 hier in Lelystad verkoopt de (rode) compleet niet!
Ik moet binnenkort weer eens een doos halen... geen idee wat ik afreken, ik zal het weer vermelden....
Ik moet binnenkort weer eens een doos halen... geen idee wat ik afreken, ik zal het weer vermelden....
[quote="Beppie1"]
[/quote]
Dat is me ook al eens opgevallen, de c 1000's hier hebben de vleescompleet (rode) ook niet...
[/quote]
Dat is me ook al eens opgevallen, de c 1000's hier hebben de vleescompleet (rode) ook niet...
Ik heb geprobeerd de smuldier bij onze ah te bestellen. Maar dat ging met veel zuchten en steunen. Nadat het twee keer was gelukt (3x intikken op de comp) kreeg ik toch duidelijk de mededeling dat dit wel erg lastig was omdat het niet in het assortiment zit.
Jammer dat ze niet bij alle ah zo behulpzaam zijn.
ik moet nu een eind rijden om het bij de jumbo te halen, terwijl de ah bij mij op fietsafstand zit.
Flauw he!
ik moet nu een eind rijden om het bij de jumbo te halen, terwijl de ah bij mij op fietsafstand zit.
Flauw he!
-
Nyncke
Dom van zo'n AH, want nu ga je natuurlijk ook een hoop dingen elders halen....
- choopy
- 5-sterren

- Contacteer:
C1000 krijgt de rode compleet ook niet. Als je dit zou willen, moet je het via de klantenservice spelen.
Schuitema, de leverancier van C1000 heeft de rode niet in het assortiment, zodat de C1000 winkels dit dus niet kunnen bestellen.
Ik kijk regelmatig in het bestelsysteem om te kijken of die al bij nieuwe producten staat, maar tot op heden zal er te weinig vraag naar zijn via de klantenservice.
Schuitema, de leverancier van C1000 heeft de rode niet in het assortiment, zodat de C1000 winkels dit dus niet kunnen bestellen.
Ik kijk regelmatig in het bestelsysteem om te kijken of die al bij nieuwe producten staat, maar tot op heden zal er te weinig vraag naar zijn via de klantenservice.
[quote="rozaxara"]
Ik heb geprobeerd de smuldier bij onze ah te bestellen. Maar dat ging met veel zuchten en steunen. Nadat het twee keer was gelukt (3x intikken op de comp) kreeg ik toch duidelijk de mededeling dat dit wel erg lastig was omdat het niet in het assortiment zit.
Flauw he!
[/quote]
nou hier bij ah hebben ze zowel de vlees als de pens compleet op genomen in het assortiment , zodra er een doos langs de kassa gaat krijgen ze de de dag erna weer een nieuwe doos en gisteren was het nog gewoon 48 cent
Flauw he!
[/quote]
nou hier bij ah hebben ze zowel de vlees als de pens compleet op genomen in het assortiment , zodra er een doos langs de kassa gaat krijgen ze de de dag erna weer een nieuwe doos en gisteren was het nog gewoon 48 cent
Vandaag was de vlees kompleet dus €0,55 per pakje. 
[quote="JoNoMo"]
[/quote]
Mn moeder heeft vorige week mn 2 bestelde dozen opgehaald, 1 vlees en 1 pens compl. Zij moest dus voor de ene 0.48 ct per pakje en de andere 0.55 ct per pakje betalen ???
Aangezien ik dit toch wat vreemd vond heb ik een mailtje gestuurd naar de klantenservice van de AH; als antwoord kreeg ik dat alle pakjes nog steeds 0.48 ct waren behalve de hart die was duurder (iets van 1 euro nog wat).... Ik weiger dus volgende keer meer te betalen
[/quote]
Mn moeder heeft vorige week mn 2 bestelde dozen opgehaald, 1 vlees en 1 pens compl. Zij moest dus voor de ene 0.48 ct per pakje en de andere 0.55 ct per pakje betalen ???
Aangezien ik dit toch wat vreemd vond heb ik een mailtje gestuurd naar de klantenservice van de AH; als antwoord kreeg ik dat alle pakjes nog steeds 0.48 ct waren behalve de hart die was duurder (iets van 1 euro nog wat).... Ik weiger dus volgende keer meer te betalen
Beetje vreemd allemaal!
Elk filiaal heeft kennelijk zijn eigen prijs, net hoe het uitkomt.
En de klantenservice zegt tegen de één 48 ct en tegen de ander 55 ct??
Hebben ze soms ook verschillende klantenservices (is dat het meervoud??)
Dit gaat mijn petje te boven!
Elk filiaal heeft kennelijk zijn eigen prijs, net hoe het uitkomt.
En de klantenservice zegt tegen de één 48 ct en tegen de ander 55 ct??
Hebben ze soms ook verschillende klantenservices (is dat het meervoud??)
Dit gaat mijn petje te boven!

[quote="*sanne*"] Ik weiger dus volgende keer meer te betalen 
[/quote]
ik dus ook
maar ik ga er morgen weer heen met bonnetje en dan zoeken ze het maar even voor mij uit
[/quote]
ik dus ook
maar ik ga er morgen weer heen met bonnetje en dan zoeken ze het maar even voor mij uit
Laat horen hoe dat afliep! (blauw ogen, tand door de lip?)
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Yeah, mijn AH verkoopt sinds vandaag ook smuldier pens- en vleescompleet
(ik geloof ook 48 ct en 55 ct)
[quote="Bosliefje"]
[/quote]
Dat is dan mijn aardige kant

[/quote]
Dat is dan mijn aardige kant