Unique schreef:
Judith, dat zou best eens mogelijk kunnen zijn. Het moet nu echt niet te lang meer duren, anders houdt ze geen bloed meer over en is het voorbij.
ik blijf duimen voor jullie!
Moderator: Lizzy

Unique schreef:
Judith, dat zou best eens mogelijk kunnen zijn. Het moet nu echt niet te lang meer duren, anders houdt ze geen bloed meer over en is het voorbij.

Gefeliciteerd met Finesse!Unique schreef: Hier ook nog niet best. Haar bloed is absoluut niet goed. De jonge bloedcellen worden afgebroken. De arts had nog niet alle uitslagen binnen. Morgen belt hij mij weer op om de rest van de uitslag te vertellen. Ik moet zo ie zo a.s donderdag terug. Het beenmerg reageerde wel goed. Al die rotnamen, ik weet het niet meer. In 4 dagen van 25 naar 18 gedaald en dat moet normaal tussen de 38 en 55 zijn geloof ik, maar de naam ben ik kwijt. Ik heb er een heel zwaar hoofd in dat dit goed komt. Ze is morgen jarig.

Ik hoop ook dat ze er doorheen komt,nog gefeliciteerd met je meisje!Unique schreef: Bedankt allemaal, we duimen hier verder. Ik hoop zo dat de AB nu wel aanslaat.

Ach nee...Unique schreef: Duimen.................... Ik moet acuut naar de kliniek komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()