vince is back in town!!!!!!!
Moderator: Lizzy
Re: vince is vince niet/zit allemaal niet goed..
ik lees deze ellende nu pas allemaal , wat een drama voor vince weer zeg, ik wens je heel veel sterkte en dat het allemaal weer goed mag komen voor je ventje en geef hem maar een lekkere knuffel :bigarmhug:
en deze zijn voor jou
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoe is het met Vince Ellen ?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
zo he he, we zijn weer thuis, vince ook!!!
hij is grondig nagekeken, als ze in de buurt van zijn buik kwamen, nah daar was ie niet blij mee...
hij heeft toen een verdoving gehad voor de echo omdat ie dan goed ontspannen is, tijdens het onderzoek hield ie nm zijn achterpoten dicht en vooral heel stevig tegen elkaar...
ze zijn ruim een uur bezig geweest met die echo.
de arts kwam naar ons toe, vince zijn blaas ligt in zijn bekken, en op zijn blaas zit een grijze massa wat er niet hoort, die streng die ze eerder deze week zagen was weg, verder ziet de rest van zijn organen er goed uit..
hij vroeg toestemming om nog een serie(6) rontgenfoto's te maken, bloed te prikken en om een punctie uit die massa te nemen, daarnaast hebben ze zijn blaas leeggehaald en wat daar uitkwam was weer stroperig en erg troebel......
tussendoor moesten ze hem weer een roesje geven, hij lag te kwispelen op de tafel
maar zijn bloed is goed op alle fronten, zijn urine staat op kweek evenals die biopt, daar krijgen we een dinsdag de uitslag van..
De uroloog had dit nog niet eerder meegemaakt, denkt aan de ene kant aan een cycte en aan de andere kant missen ze een bal in het lieskanaal(waar ze lagen nadat ie was gecastreerd) en het kan zijn dat die bal uit het lieskanaal is gegaan.........en vast is komen te zitten aan de blaas en daar is gaan 'woekeren'....
dus we moeten de uitslagen afwachten..
wel verrekt vince van de pijn, zelfs tijdens het roesje lag hij te kreunen als ze met zijn buik bezig waren, daarna als ze weer bij zijn buik kwamen, duwen ed, gaf ie weer pijn aan..
dus hij heeft nu een langdurige kuur, valium, methadon en een blaasontspanner zodat ie iig weer kan plassen...
hij ligt nu heerlijk naast me......een langdurig dutje te doen..
hij is grondig nagekeken, als ze in de buurt van zijn buik kwamen, nah daar was ie niet blij mee...
hij heeft toen een verdoving gehad voor de echo omdat ie dan goed ontspannen is, tijdens het onderzoek hield ie nm zijn achterpoten dicht en vooral heel stevig tegen elkaar...
ze zijn ruim een uur bezig geweest met die echo.
de arts kwam naar ons toe, vince zijn blaas ligt in zijn bekken, en op zijn blaas zit een grijze massa wat er niet hoort, die streng die ze eerder deze week zagen was weg, verder ziet de rest van zijn organen er goed uit..
hij vroeg toestemming om nog een serie(6) rontgenfoto's te maken, bloed te prikken en om een punctie uit die massa te nemen, daarnaast hebben ze zijn blaas leeggehaald en wat daar uitkwam was weer stroperig en erg troebel......
tussendoor moesten ze hem weer een roesje geven, hij lag te kwispelen op de tafel
maar zijn bloed is goed op alle fronten, zijn urine staat op kweek evenals die biopt, daar krijgen we een dinsdag de uitslag van..
De uroloog had dit nog niet eerder meegemaakt, denkt aan de ene kant aan een cycte en aan de andere kant missen ze een bal in het lieskanaal(waar ze lagen nadat ie was gecastreerd) en het kan zijn dat die bal uit het lieskanaal is gegaan.........en vast is komen te zitten aan de blaas en daar is gaan 'woekeren'....
dus we moeten de uitslagen afwachten..
wel verrekt vince van de pijn, zelfs tijdens het roesje lag hij te kreunen als ze met zijn buik bezig waren, daarna als ze weer bij zijn buik kwamen, duwen ed, gaf ie weer pijn aan..
dus hij heeft nu een langdurige kuur, valium, methadon en een blaasontspanner zodat ie iig weer kan plassen...
hij ligt nu heerlijk naast me......een langdurig dutje te doen..
Nou, komen jullie maar even bij van alle toestanden rond de onderzoeken en duimpjes blijven draaien tot de uitslag bekend is!
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Zo das een flink verhaal. Gelukkig kon hij gelijk weer mee naar huis. Ben benieuwd naar de uitslag a.s. dinsdag.
Kon je merken dat die punctie ook pijn deed ? Of was het een behoorlijke roes. In elk geval fijn dat hij thuis is.
Kon je merken dat die punctie ook pijn deed ? Of was het een behoorlijke roes. In elk geval fijn dat hij thuis is.
-
Sella
Zo wat een verhaal.
Arme Vince. Slaap lekker je roes uit man.
Ik hoop dat je vanavond even lekker kan plassen kerel!
Arme Vince. Slaap lekker je roes uit man.
Ik hoop dat je vanavond even lekker kan plassen kerel!
Hopenlijk komen ze er snel achter wat het is, zodat Vince snel pijnloos weer rondhuppelt, dikke :-* voor Vince en voor jullie een :bigarmhug: 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
tijdens de punctie heeft ie geen pijn gehad, net daarvoor hadden ze hem wat meer gegeven..
Gelukkig is Vince nu bij jullie thuis . Lekker zijn roes uitslapen en allemaal even bekomen.
Sterkte met wachten en de duimen blijven draaien voor een goede uitslag!
Sterkte met wachten en de duimen blijven draaien voor een goede uitslag!
Misschien een stomme vraag hoor, maar de ballen worden toch verwijderd bij een castratie?vanaalst schreef: De uroloog had dit nog niet eerder meegemaakt, denkt aan de ene kant aan een cycte en aan de andere kant missen ze een bal in het lieskanaal(waar ze lagen nadat ie was gecastreerd) en het kan zijn dat die bal uit het lieskanaal is gegaan.........en vast is komen te zitten aan de blaas en daar is gaan 'woekeren'....
Ik hoop in ieder geval dat met deze medicijnen Vince wat minder pijn heeft en natuurlijk dat de uitslag gaat meevallen. En ik ben reuze blij voor jullie dat Vince weer lekker mee naar huis is
Gelukkig dat Vince weer bij je thuis is. Doe hem een dikke knuffel.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
jeetje wat een verhaal, ik duim heel erg voor m 
Ocharme Vince....
Gelukkig gelukkig gelukkig zijn jullie allemaal weer thuis!
Nu maar hopen dat er geen gekke dingen meer naar voren komen en dat Vince zich snel beter voelt.
Laat Gentle hem een beetje met rust?
Anders kom ik die wel halen...
Jij nou ook een beetje rusten, stress genoeg gehad de afgelopen dagen! :-*
Gelukkig gelukkig gelukkig zijn jullie allemaal weer thuis!
Nu maar hopen dat er geen gekke dingen meer naar voren komen en dat Vince zich snel beter voelt.
Laat Gentle hem een beetje met rust?
Anders kom ik die wel halen...
Jij nou ook een beetje rusten, stress genoeg gehad de afgelopen dagen! :-*
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
niet bij laparascopische castratie, daar snijden/branden ze de zaadleiders door en laten de balletje daar waar ze zitten, ze verschrompelen dan...*Natasja* schreef: Misschien een stomme vraag hoor, maar de ballen worden toch verwijderd bij een castratie?
Ik hoop in ieder geval dat met deze medicijnen Vince wat minder pijn heeft en natuurlijk dat de uitslag gaat meevallen. En ik ben reuze blij voor jullie dat Vince weer lekker mee naar huis is![]()
bij een 'normale' castratie worden ze wel weggehaald, en ik had juist voor deze gekozen vanwege het snelle herstel en de kleine wondjes die overigens keurig zijn geheeld.
hopelijk is de uitslag iets wat snel verholpen kan worden, zodat het dan nog mee valt heel veel sterkte en een kuffel voor vince en deze voor jullie na deze zware stress dag :bigarmhug: