Wie wil er mee nadenken over Jonas

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Wie wil er mee nadenken over Jonas

Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Jonas heeft natuurlijk ook al heel lang klachten, dus ja... Maar ik had wel iets duidelijks verwacht te zien na de 1e behandeling.
Hij is gewoon alert en af en toe duidelijk blij en gek, maar of dat nu weer iets vaker is dan voor de behandeling, dat durf ik niet te zeggen.
Ik ga nu vol goede moed voor een tweede keer nu ik jullie reacties zo lees.

Jammer Sylvia, dat Robbie een beetje inzakt nu. Na de volgende keer zie je vast dat hij langer 'goed' blijft. Knuffel voor Robbie!

De knuffels worden enthousiast in ontvangst genomen  :-*
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

het duurde bij Beau van Natasja volgens mij ook langer dan 1 behandeling voor er resultaten zichtbaar waren?

Ik duim voor je knul, hopelijk geeft een volgende behandeling meer baat :-* :-*
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

Hé Cathelijn, ik ga weer NU  8)  :D
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

yuki11 schreef: Hé Cathelijn, ik ga weer NU  8)  :D
Laat je nog even weten hoe het was?
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

Cathelijn schreef: Laat je nog even weten hoe het was?
Natuurlijk  ;)
Allereerst bleek Yuki nu iets minder enthousiast om weer op t matje te ploffen dan de vorige keer  ;)
Ze was tevreden over het resultaat van de vorige keer...ze voelde duidelijk een verbetering in zijn rug. Minder spanning. Ook mijn verhalen over het doorzakken van de achterhand, paste volgens haar goed in t plaatje; compensatie doorbreken.
Hij voelde overal goed warm, behalve vanaf zijn heilig been, daar was t te koud, slechte doorbloeding dus, dus daar is ie lang behandeld.
Als het goed is, zal de reactie nu wat minder heftig zijn dan de vorige keer...
Over een maand weer  :D
Wanneer ga jij weer, Cathelijn??
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Klinkt niet verkeerd! Goed nieuws  :D

Wij mogen maandag as weer  ;)
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

Cathelijn schreef: Klinkt niet verkeerd! Goed nieuws  :D

Wij mogen maandag as weer  ;)
ow, ik ben heel benieuwd wat ze van Jonas vindt!!!  :D
Robian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Robian »

Ik ben vandaag ook weer geweest met Robje.

De behandeling op sommige plekken vond hij niet echt prettig en bij andere plekken viel hij zowat in slaap.  :o Rare hond  ;D
Ze gaf wel aan dat ik niet moest verwachten dat hij weer dezelfde grote verbetering zou gaan laten zien.
Zijn rug was bij de eerste behandeling namelijk zo'n enorm zooitje dat ze ook veel grote dingen aan heeft kunnen pakken.
Nu is het meer het "fine-tunen" van bepaalde zaken.

Ze verwachtte dat Rob nog 1 behandeling nodig zou hebben en dat hij daarna "klaar" zou zijn.

Ik ben ook benieuwd wat ze van Jonas vindt.  Geef die knul een dikke knuffel van me  :-*
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Robian schreef: Ik ben vandaag ook weer geweest met Robje.

De behandeling op sommige plekken vond hij niet echt prettig en bij andere plekken viel hij zowat in slaap.  :o Rare hond  ;D
Ze gaf wel aan dat ik niet moest verwachten dat hij weer dezelfde grote verbetering zou gaan laten zien.
Zijn rug was bij de eerste behandeling namelijk zo'n enorm zooitje dat ze ook veel grote dingen aan heeft kunnen pakken.
Nu is het meer het "fine-tunen" van bepaalde zaken.

Ze verwachtte dat Rob nog 1 behandeling nodig zou hebben en dat hij daarna "klaar" zou zijn.

Ik ben ook benieuwd wat ze van Jonas vindt.  Geef die knul een dikke knuffel van me  :-*
Verwacht ze dus dat hij minder goed zal zijn dan zijn top een paar weken terug?

Ik ben ook heel heel erg benieuwd naar wat ze maandag gaat zeggen over Jonas. Ik (en ook mijn vader die hem doordeweeks overdag uitlaat) hebben het idee dat Jonas sinds deze week wat vaker in draf probeert te gaan. Het resulteert dan in een schommelgangetje en duurt niet zo heel lang, maar hij lijkt er wel zin in te hebben. Ook is hij weer iets enthousiaster in de weer met stokken.
Dus wie weet, geeft dat al wat aan voor de toekomst!

Knuffel terug voor Robbie  :-*
Robian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Robian »

Cathelijn schreef: Verwacht ze dus dat hij minder goed zal zijn dan zijn top een paar weken terug?
nee, in principe zou hij naar zijn "top" terug moeten gaan en er zelfs ietsje over heen.
Ik ben eigenlijk al blij als hij blijft zoals hij nu is, dus alles wat extra is is meegenomen.
Cathelijn schreef: Ik ben ook heel heel erg benieuwd naar wat ze maandag gaat zeggen over Jonas. Ik (en ook mijn vader die hem doordeweeks overdag uitlaat) hebben het idee dat Jonas sinds deze week wat vaker in draf probeert te gaan. Het resulteert dan in een schommelgangetje en duurt niet zo heel lang, maar hij lijkt er wel zin in te hebben. Ook is hij weer iets enthousiaster in de weer met stokken.
Dus wie weet, geeft dat al wat aan voor de toekomst!

Knuffel terug voor Robbie  :-*
Knuffel met liefde ontvangen  ;)

Het klinkt helemaal niet slecht hoor Cathelijn. Robbie draafde in ieder geval nog zo nu en dan en heeft ook geen artrose zoals Jonas, dus je kunt het niet vergelijken.
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

Robian schreef: nee, in principe zou hij naar zijn "top" terug moeten gaan en er zelfs ietsje over heen.
Ik ben eigenlijk al blij als hij blijft zoals hij nu is, dus alles wat extra is is meegenomen.

Knuffel met liefde ontvangen  ;)

Het klinkt helemaal niet slecht hoor Cathelijn. Robbie draafde in ieder geval nog zo nu en dan en heeft ook geen artrose zoals Jonas, dus je kunt het niet vergelijken.
Mee eens...hoe zwaarder de klachten, hoe subtieler de verbetering natuurlijk. Zoiets als wat jij nu noemt, Cathelijn, zou bij Yuki echt een aanwijzing zijn dat er iets gaande is, dus ik denk bij Jonas ook  :)
Wat ik vooral belangrijk vind, is de stemming...zolang die goed is, is de mijne dat ook  8)
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Wat fijn dat je zulke goede vooruitzichten hebt voor Robbie, Sylvia  :D
Begin je al weer wat te merken?

En jij aan Yuki Karin?

Ik had de subtiele verandering iets eerder verwacht bij Jonas, maar ik ben er zeker wel blij mee. 't Is gewoon een blij ding ;) En dat op alleen een beetje Pijncompositum elke dag, dus ik verwacht niet snel met zwaardere pijnstilling te moeten gaan werken.
Hij heeft 1 vast renmoment per dag: van de keuken naar buiten als ik daar zijn eten neer ga zetten  :biggrin2:
Was het maar vast maandag  ::)
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

Cathelijn schreef: Wat fijn dat je zulke goede vooruitzichten hebt voor Robbie, Sylvia  :D

En jij aan Yuki Karin?

Ik had de subtiele verandering iets eerder verwacht bij Jonas, maar ik ben er zeker wel blij mee. 't Is gewoon een blij ding ;) En dat op alleen een beetje Pijncompositum elke dag, dus ik verwacht niet snel met zwaardere pijnstilling te moeten gaan werken.
Hij heeft 1 vast renmoment per dag: van de keuken naar buiten als ik daar zijn eten neer ga zetten  :biggrin2:
Was het maar vast maandag  ::)
Nee, ik zie nu nog niet zoveel anders aan Yuki dan vòòr woensdag.
Beetje loom, lijkt ie....
Robian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Robian »

Cathelijn schreef: Wat fijn dat je zulke goede vooruitzichten hebt voor Robbie, Sylvia  :D
Hij was gisteren na de behandeling wel wat moe had ik het idee.
Vandaag is hij eigenlijk zoals de laatste tijd. Overigens is hij wel weer zonder pijnstilling.
Echt merken doe ik dus niets aan hem.
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Zo, we zijn weer thuis!

Ze zei meteen nadat ze net was begonnen: als je me net had gezegd dat hij alleen slechter was geworden, had ik het ook geloofd.
Bij de eerste behandeling heeft ze de oppervlakkige problemen weggehaald waardoor de diepere liggende problemen naar 'boven' zijn gekomen.
Jonas heeft weer goed meegewerkt, en ze heeft heel veel kunnen doen.
Hij krijgt nu 5 weken de tijd om hierop te reageren, dan gaan we weer en dan bekijken we waar hij op dat moment staat en hoe we verder gaan.

Weer even afwachten dus de komende weken wat we gaan zien en merken aan Jonas.

Plaats reactie