Wie wil er mee nadenken over Jonas
Moderator: Lizzy
Re: Wie wil er mee nadenken over Jonas
Nou, dan gaan we duimen dat er de komende weken verbetering te zien is. Dikke knuffel voor de lieverd.
We wachten vol spanning af.
Ik hoop zo voor jullie dat het wat gaat doen! 
Met al jullie duimen moet het gewoon beter worden toch?
Hij is al de hele middag tot nu aan het slapen en luieren. Hij hoeft nog niet naar buiten vindt hij. Kan ook dat hij in de gaten heeft dat het regent, daar wordt hij nooit zo enthousiast van
Hij is al de hele middag tot nu aan het slapen en luieren. Hij hoeft nog niet naar buiten vindt hij. Kan ook dat hij in de gaten heeft dat het regent, daar wordt hij nooit zo enthousiast van
Dat klinkt als een goede, planmatige, aanpak
Bij Jonas zal het ook zijn tijd nodig hebben, denk ik...en helemaal soepel zal hij ook niet meer worden??
Wij duimen mee!!
Wij duimen mee!!
En, Cathelijn, wat zijn de bevindingen deze week???? 
Nou toenstraks ging hij even hard rennen zeg! Ze zijn altijd wel enthousiast als ik thuiskom, maar nuyuki11 schreef: En, Cathelijn, wat zijn de bevindingen deze week????![]()
Dus tja, als dit zich zou mogen voortzetten
En met Yuki?
En hoe is het met Robbie?
Als dat toch waar mag zijnCathelijn schreef: Nou toenstraks ging hij even hard rennen zeg! Ze zijn altijd wel enthousiast als ik thuiskom, maar nuZelfs de honger en blijdschap dat we snel gingen eten verklaarde het niet helemaal. En we hebben volgens mij ook de wandeling sneller gedaan.
En met Yuki?
Yuki zegt; okaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyy, maar zijn portie rennen wil ie wel aan Fikkie Jonas gevenCathelijn schreef: Nou toenstraks ging hij even hard rennen zeg! Ze zijn altijd wel enthousiast als ik thuiskom, maar nuZelfs de honger en blijdschap dat we snel gingen eten verklaarde het niet helemaal. En we hebben volgens mij ook de wandeling sneller gedaan.
En met Yuki?
Fijn joh, dat Jonas verbetering lijkt te laten zien!!
Ik hoop dat dit zich zo blijft voorzetten.
Bij Yuki gaat t gestaag, zo niet onmerkbaar....het proces naar verbetering.....
Hoest met Jonas nu, Cathelijn??
Woensdag gaan wij voor sessie nr. 3
En Robian ook, dacht ik!!
Wanneer mag Jonas weer??
Woensdag gaan wij voor sessie nr. 3
En Robian ook, dacht ik!!
Wanneer mag Jonas weer??
Jonas gaat af en toe in draf! Hij gaat een heel klein beetje vooruit. Wij gaan over twee weken weer.
Hoe gaat het met Yuki?
Hoe gaat het met Yuki?
Yuki trekt ook af en toe een sprintje aan, om vervolgens toch maar weer 'normaal' te gaan lopen, omdat zijn lijf niet meer te coordineren lijktCathelijn schreef: Jonas gaat af en toe in draf! Hij gaat een heel klein beetje vooruit. Wij gaan over twee weken weer.
Hoe gaat het met Yuki?
Maar de stemming is dus goed...hij is een stuk levendiger dan hij geweest is. Volgens mij is zijn 3e jeugd begonnen
Sinds een dag of 4 vind ik em weer iets minder...maar hij heeft toch een week of 2-3 profijt gehad van de behandeling, lijkt het.
Hij kreeg ook eindelijk een mooie vacht en rook niet meer zo sterk. De laatste dagen is dat dus ook allemaal weer een beetje minder....vreemde processen lijken er gaande...
Fijn dat we morgen weer mogen!
Dan zijn jullie er echt weer aan toe. Fijn dat je weer gaat morgen. En wie weet 
Jonas heeft er ook wel baat bij, hij speelt ook meer. Maar hij krijgt nog wat meer tijd van Martine om meer te laten zien.
Succes morgen!
Jonas heeft er ook wel baat bij, hij speelt ook meer. Maar hij krijgt nog wat meer tijd van Martine om meer te laten zien.
Succes morgen!
Klinkt goed Cathelijn. Super dat Jonas het zichtbaar beter gaat doen. 
Karin, fijn dat het ook met Yuki beter lijkt te gaan. Zo nu en dan een sprintje is toch een goed teken lijkt mij.
Karin, fijn dat het ook met Yuki beter lijkt te gaan. Zo nu en dan een sprintje is toch een goed teken lijkt mij.
Ik lees positieve berichten
!