Hoe lang al barf
Moderator: Lizzy
Re: Hoe lang al barf
Ik werd in december 2004 lid van bp zag ik net even in mijn profiel en volgens mij was ik al een half jaar bezig met barfen (de honden in ieder geval
) voor ik lid was hier, dus 5 1/2 jaar ongeveer...
denk zon 3.5 jaar jaar 
In mei 2008 heb ik me geregistreerd [moest even kijken, t lijkt al zo lang geleden
]
In eerste instantie wilde ik een kvv/makkelijke barf combi maken...... dat heeft precies 2 weken geduurd
Dametjes barf-en volledig en met smaak
In eerste instantie wilde ik een kvv/makkelijke barf combi maken...... dat heeft precies 2 weken geduurd
Dametjes barf-en volledig en met smaak
Ik ben sinds juli 2006 geregistreerd en sinds die tijd krijgt Maxi barf, dus nu zo'n 3 jaar al weer
!
-
Ellen Els en Nina
- 4-sterren

Sinds dec 2004, toen kwam Nina (onze eerste hond) hier als pup. Zij is bij de fokker al op vers gespeend en van haar kregen we alle voorlichting (inclusief de link naar barfplaats
. Vanaf dat moment meteen combi kvv-barf en dat doen we nog steeds. Inmiddels ook met de tweede hond.
De honden (en wij) weten niet beter. Ze hebben nooit brok gehad, behalve de paar die ze wel eens jatten als we onverwachts ergens binnen komen waar de hond des huizes zijn bak niet heeft leeg gegeten (haha, dat komt hier nooit voor).
De honden (en wij) weten niet beter. Ze hebben nooit brok gehad, behalve de paar die ze wel eens jatten als we onverwachts ergens binnen komen waar de hond des huizes zijn bak niet heeft leeg gegeten (haha, dat komt hier nooit voor).
Sinds aankomst hondje vorig jaar september half en sinds afgelopen september 100 %. En ik vind het nog altijd spannend.