Wat is titeren?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Wat is titeren?

Panda
1-ster
1-ster

Bericht door Panda »

Oh, dat wist ik niet. Bedankt voor de uitleg.

Ik laat mijn hond ook gewoon elk jaar inenten met de cocktail. Dus moet ik haar dan nu maar eens in de 3 jaar laten enten?
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

Panda schreef: Oh, dat wist ik niet. Bedankt voor de uitleg.

Ik laat mijn hond ook gewoon elk jaar inenten met de cocktail. Dus moet ik haar dan nu maar eens in de 3 jaar laten enten?
Als de entstof van Nobivac is, is het 3 jaar geldig. Dis even in je boekje kijken en zo niet..even je DA vragen.
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

Truus schreef: Als de entstof van Nobivac is, is het 3 jaar geldig. Dus even in je boekje kijken en zo niet..even je DA vragen.
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Truus schreef: Als de entstof van Nobivac is, is het 3 jaar geldig. Dis even in je boekje kijken en zo niet..even je DA vragen.
In principe werkt elke cocktail 3 jaar, en zelfs langer, alleen zijn ze niet voor 3 jaar geregistreerd.
Voor de hond hoef je dus ook een ander merk niet elk jaar laten enten, alleen als je hond bv naar tentoonstellingen of pensions oid gaat dan kan er om een entboekje gevraagd worden en dan moet de enting officieel geldig zijn.
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Mevroi Kruim schreef: In principe werkt elke cocktail 3 jaar , en zelfs langer, alleen zijn ze niet voor 3 jaar geregistreerd.
Voor de hond hoef je dus ook een ander merk niet elk jaar laten enten, alleen als je hond bv naar tentoonstellingen of pensions oid gaat dan kan er om een entboekje gevraagd worden en dan moet de enting officieel geldig zijn.
Nee, de lepto en de para-influenze uit de cocktail bieden maar 1 jaar bescherming  ;)
Wil je vaccineren tegen lepto, dan moet je dus wel elk jaar vaccineren.
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

Panda schreef:
3-jaarsenting??? Wat is dat? :confused1:

Ben ik dan echt zo dom :-[
In 't engels ,van de BP  bieb  ;)
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 183.0.html