Ik vat em niet...als je een denderende verstandhouding heb met je hond, wat kan er voor hem dan NOG leuker zijn dan JIJZELF
Volgens mij ben ik echt de leukste hoor (en ja, dat is wederzijds
Want soms zie ik in Yuk's blik dat ie een innerlijk conflictje heeft, namelijk links die heerlijke vijver, terwijl vrouwtje naar rechts gaat....hmmmm, denk denk, wikken...wegen...en dan maakt hij een keuze...vaak is dat toch mijn kant op, soms wint de vijver het....nou prima toch?? Dan wacht ik gewoon even, totdat meneer uitgepoedeld is en hij weer, met een dusdanig voldaan gezicht, dat mijn dag al weer megazonnig gekleurd is
[/quote]
Voor mij klinkt dit geweldig! Waarom zou je regels stellen als dat niet nodig blijkt?
Over voeren in het bos: honden zijn simpelweg geen wolven.
Hier krijgen ze in principe 1x per dag eten (tenzij het voor een hond vaker nodig is) en in principe krijgen ze buiten eten. Ieder krijgt een eigen bak met de eigen medicijnen maar dan moet ik er bij blijven als er meerdere honden gelijktijdig eten of ik werp ieder een stuk toe en geef de medicijnen apart. Hier wordt niet onderling gedonderjaagd over eten, op 2 na en die eten apart.
Moet wel oppassen dat er geen kluiven op mijn bed eindigen want dat gaat me te ver