voorhuidontsteking
Moderator: Lizzy
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: voorhuidontsteking
he get, maar je kan gewoon het potje op maken hoor!
-
DJARA
- 4-sterren

- Contacteer:
Hier drie intacte reuen in huis.
Waarvan er twee hier soms last van hebben.
Ik geef vitamine C in de vorm van mandarijnen, binnen een paar dagen is het weg!!!
En in echt "lekkage" gevallen spoelen met gekookt water en wat kamille daarin.
Castratie vindt ik in dit geval uit den boze!!!
Dit omdat er legio andere mogelijkheden zijn!!!
Succes ermee!!!!
Waarvan er twee hier soms last van hebben.
Ik geef vitamine C in de vorm van mandarijnen, binnen een paar dagen is het weg!!!
En in echt "lekkage" gevallen spoelen met gekookt water en wat kamille daarin.
Castratie vindt ik in dit geval uit den boze!!!
Dit omdat er legio andere mogelijkheden zijn!!!
Succes ermee!!!!
-
Red_Hunter
- 5-sterren

- Contacteer:
Bij Flynn helaas ook niet, ik had D12 en ben 4 a 5 weken bezig geweest.jalukrifa schreef: Bij Falco heeft het niet echt geholpen. Wij hebben trouwens d30 gebruikt.
Nu met de GNRH implantaat heb ik het idee dat het minder wordt, maar af en toe ruik ik toch weer wat bij hem.
Groetjes Trudie
Silicea D30 helpt bij Borke goed, ik denk dat hij het nu een week of 7 krijgt, 2 granules per dag.
Ik denk dat ik het eens probeer af te bouwen met eerst 1 per dag en dan stoppen.
Hoe doe jij dat Ellen, want ik weet dat jij het niet altijd geeft, maar Borke is wel een zeer hardnekkig geval...
Ik denk dat ik het eens probeer af te bouwen met eerst 1 per dag en dan stoppen.
Hoe doe jij dat Ellen, want ik weet dat jij het niet altijd geeft, maar Borke is wel een zeer hardnekkig geval...
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ik geef ze niks meer, na 1 potje te hebben leeggemaakt is het niet meer terug gekomen..
heel enkel keertje zie ik eens een druppeltje liggen maar als ik de jongens inspecteer
hebben ze een schoon flippie!
ik heb geloof ik ook wel afgebouwd naar 1 tabl per dag..
heel enkel keertje zie ik eens een druppeltje liggen maar als ik de jongens inspecteer
ik heb geloof ik ook wel afgebouwd naar 1 tabl per dag..
Inmiddels al een kleine 7 maanden verder en geen problemen meer 
Dit is toch echt wel een gouden tip die Silicea D30 2 granules per dag!
Gisteren in de dierenwinkel stond er nog een wanhopige vrouw die haar reu wilde castreren, ze dacht dat hij groen/gele sperma lekte en vroeg of ze er iets voor hadden in de DSZ. Niet dus.
Heb haar ook deze tip gegeven, maar ik wist de dosering niet meer, dus het voor haar opgeschreven met de link naar Barfplaats, onder het mom van zoek het daar maar even op
Gisteren in de dierenwinkel stond er nog een wanhopige vrouw die haar reu wilde castreren, ze dacht dat hij groen/gele sperma lekte en vroeg of ze er iets voor hadden in de DSZ. Niet dus.
Heb haar ook deze tip gegeven, maar ik wist de dosering niet meer, dus het voor haar opgeschreven met de link naar Barfplaats, onder het mom van zoek het daar maar even op
Grappig, ik heb een buurvrouw uit de straat dezelfde tip gegeven omdat ze haar reu van 10 maanden wilde laten castreren. Ik sprak haar gisteren en ze is met de silicea bezig, het helpt heel goed zegt.Borke schreef: Inmiddels al een kleine 7 maanden verder en geen problemen meer
Heb haar ook deze tip gegeven, maar ik wist de dosering niet meer, dus het voor haar opgeschreven met de link naar Barfplaats, onder het mom van zoek het daar maar even op![]()
Ook maar even reageren......ook mijn puber heeft nog steeds erg veel baat bij de Silicea D30! Als pup had hij erg veel afscheiding, ben toen met de korrels begonnen,hielp geweldig en hoef nu alleen nog maar te geven als er erg veel loopse teven rondlopen! Leve de Silicea 
Ik heb al heel veel geprobeerd bij Beau eerst hoge dosis vit.C. hielp niets spoelen met kamille hielp niets silicea D 12 ruim een half potje leeg hielp niets spoelen met Echinacea extra forte met plantago en cats claw hielp niets ben nu bezig met hepar sulvaris d 4 op advies van Vogel helpt ook niets.
Zou de silicea D 30 nog een optie zijn of zeggen jullie weinig kans.
Zou de silicea D 30 nog een optie zijn of zeggen jullie weinig kans.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
zou dat zeker een kans geven!
Kan je die ook van Vogel krijgen of moet je die van het internet bestellen?
Ik had eerst ook D6, hielp niet voldoende.... Als ik jou was zou ik even naar een goede reformwinkel gaan, die hebben D30 meestal wel in voorraad. Via een apotheek kan het ook bestelt worden, scheelt in de verzendkosten. Ik had trouwens die van VSM, maar denk niet dat het veel uitmaakt welk merk je neemt. Je moet het wel echt 14 dagen tot 3 weken doorgeven voor je effect merkt. Tegenwoordig kan ik het preventief met D6 af als ik merk dat er loopse teven in de buurt zijn, succes!
Ben met Beau nu 4 weken aan de silicea D30 2 granules per dag nog geen verbetering ik weet ht ook niet meer.
Moet ik er soms 3 geven of is er gewoon geen middel voor hem.
Moet ik er soms 3 geven of is er gewoon geen middel voor hem.
Je moet langer doorgaan...
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
potje opmaken..
zit ie veel aan zijn flip?
zit ie veel aan zijn flip?