Thanks :biggrin2:Too schreef: Welkom op barfplaat Ellen en Mattie! :)
Of de combinatie Haaks en brok diarree oplevert weet ik eigenlijk niet... ik heb nooit gecombineerd.
[Ik zal daar s naar speuren.. Je hoort t als ik iets vind!]
Tof, bedankt! Je bent waarschijnlijk iets sneller en adequater met zoeken hier dan ik ;)
Kitten nr. twee (Rinus) die willen we inderdaad vanaf dag één mee laten draaien in het ritme van s'morgens brokken (RC kitten) en s'middags/s'avonds haaksbarf.Heb me trouwens ook geen moment afgevraagd of ze rauw wel lekker zouden vinden ;), de zak brok bleef voor de vorm staan maar verdween uiteindelijk geruisloos in de kliko.
Bij een volgende kat gaan we gewoon vanaf dag 1 lekker vers eten!
Hmmm, we hebben twee zakken RC kitten staan, waarvan één aangebroken.
Dat hij teveel kreg is ook al bij mij opgekomen (later pas :DMisschien is de portie een beetje groot voor de hummel, vindt ie 3x daags een hapje beter te overzien? Hoeveel kreeg hij nu?
Een scheutje kokend/heet water er over maakt t ook erg lekker [wel even laten afkoelen]
We hebben van nagenoeg alle smaken (behalve kip, dat zit overal al doorgemengd) 2x 500 grams rollen, ook met het oog op Rinus die binnenkort bij ons komt. Misschien vindt hij andere smaken wel veeeeel lekkerder! Morgen krijgt hij zalm *smikkel* ;)Als je de verschillende Haaks-barf soorten afwisselt krijgen Mattie en de uk alles wat ze nodig hebben.