Problemen met barf

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Problemen met barf

sandrra
5-sterren
5-sterren

Bericht door sandrra »

Geweldig nieuws.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Wat een goed nieuws! Gefelicitieerd!
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

Wat fijn dat Kanu het zo goed doet op 100% BARF! Zeker een hond in de groei met problemen is heel vervelend.
Jullie hebben ook echt geluk met Augusta als fokker, die kan je ook veel vertellen (we hebben elkaar wel eens gezien met wandelen volgens mij, wij hebben dat zwarte krullenhondje, ik vraag ook regelmatig advies aan Guus).
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

wat leuk om te lezen.. :)
cathrien
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door cathrien »

Hardstikke leuk  barfen is top. :thumbup:
nikèdog2000
5-sterren
5-sterren

Bericht door nikèdog2000 »

geweldig
vind hij barfen nou wel lekker?
Kanu
1-ster
1-ster

Bericht door Kanu »

Kanu vond barf altijd al lekkerder, hij kreeg s'morgens energique omdat wij dat makkelijker vonden voordat wij naar ons werk gingen. Maar nu maak ik gewoon voor een paar dagen barf klaar, dus eigenlijk net zo makkelijk.
Wij zijn blij dat het nu goed met onze kanu gaat.
Alba schreef: Wat fijn dat Kanu het zo goed doet op 100% BARF! Zeker een hond in de groei met problemen is heel vervelend.
Jullie hebben ook echt geluk met Augusta als fokker, die kan je ook veel vertellen (we hebben elkaar wel eens gezien met wandelen volgens mij, wij hebben dat zwarte krullenhondje, ik vraag ook regelmatig advies aan Guus).
Klopt anne, wij hebben elkaar een paar keer op de hondenclub gezien en tijdens het wandelen. En voor vragen over het barfen kan ik inderdaad altijd bij augusta terecht. Gelukkig maar want wij zijn nog maar beginnende barfers maar leren elke dag bij.
Groetjes
Claudia
Bennie

Bericht door Bennie »

Leuk om te zien hoe barfen met regelmaat een oplossing is voor dit soort problemen :).
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ik kan daar ook altijd weer van genieten, van die berichten dat gezondheidsproblemen zijn verdwenen door het barfen.

Eén vraagje dat me nu wel bezighoudt: wat zegt je dierenarts van de resultaten..?! Die da die zei: stoppen met barf en alleen nog Hill's geven..?
Kanu
1-ster
1-ster

Bericht door Kanu »

Onze DA weet nog van niets, ik denk er sterk over om naar een andere DA over te stappen.
Happy Tail
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Happy Tail »

Bennie schreef: Leuk om te zien hoe barfen met regelmaat een oplossing is voor dit soort problemen :).
eigenlijk jammer toch?
als een DA beter zou weten zouden we een hoop minder honden met problemen hebben...

hoort en zegt het voort!
Xada
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Xada »

Mijn twee DA waren eerst ook tegen barf. Eén is nog steeds tegen, maar die loopt ook van eigenwijsheid naast zijn schoenen. In Nederland zou hij een soort tweede lijn DA zijn. De andere DA wilde zelfs informatie hebben zodat hij andere klanten die zelf wilden samenstellen een beter advies kan geven.
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

Kanu schreef: Onze DA weet nog van niets, ik denk er sterk over om naar een andere DA over te stappen.
Kan me helemaal voorstellen! Ik heb niet specifiek gezocht naar een pro-BARF dierenarts, maar als je er 1 hebt die echt 'tegen' is, krijg je misschien bij elk inimini-probleempje bij Kanu commentaar van hem dat het aan de voeding ligt. Daar zou ik zelf gek van worden.
De mijne vroeg de eerste keer dat we er waren 'wat voer je', wij: 'vers', hij: 'wil je dat blijven doen', wij: ' ??? uh, ja, we weten wat we doen hoor'. Toen hij merkte dat we niet onzeker waren over voeding, was hij direct heel relaxed... merkte dat hij aan ons geen geld kan verdienen waarschijnlijk ;D.

Plaats reactie