Zoiets jaBennie schreef: Daar gaat je werk in een paar tellen poefweg.
kijk uit met weidelandachaap met bot
Moderator: Lizzy
Re: kijk uit met weidelandachaap met bot
Volgens mij wil jij heel graag een keer Kleine Beer zien eten. Die geniet tenminste. Half lamskopje, dat gaat mee naar de bench. Dan ga je eerst liggen. Op je buik. Dan leg je het kopje tussen je poten neer. Dan lik je eerst de buitenkant heel voorzichtig af. Daarna lik je de binnenkant af. Dan leg je je tong bij de hersenen. En heel zachtjes zuig je die naar binnen. In je mond houden. Verlekkerd kijken. Dan kauwen. En dan slikken. Om je bek likken. Hele kop weer aflikken. Dan een oogje eruit halen en voorzichtig opeten. Dan de tong, dan de rest waarvan ik de naam niet weet qua kopinhoud volgt. Tussendoor steeds je kleedje nalikken. Je voeten wassen. En dan ga je kauwen. Op de schedel. En dan langzaam naar de kaak toe. En op het stukje kaak met tandjes doe je lekker zuigen. Weer uitspugen, likken, weer zuigen, net zo lang tot dat er geen stukje vlees meer aan zit. Ben je zeker een uur verder.
En zo doet Kleine Beer dat met alles. Genieten, puur genieten. Tis net zwarte kip, lekker langzaam.
Die Leonleeuwen van jou lijken meer op Aafke. Die zuigt ook alles in een seconde naar binnen. Is niet leuk.
En zo doet Kleine Beer dat met alles. Genieten, puur genieten. Tis net zwarte kip, lekker langzaam.
Die Leonleeuwen van jou lijken meer op Aafke. Die zuigt ook alles in een seconde naar binnen. Is niet leuk.
Ik wil ook honden die genieten van hun eten.kira schreef: Volgens mij wil jij heel graag een keer Kleine Beer zien eten. Die geniet tenminste. Half lamskopje, dat gaat mee naar de bench. Dan ga je eerst liggen. Op je buik. Dan leg je het kopje tussen je poten neer. Dan lik je eerst de buitenkant heel voorzichtig af. Daarna lik je de binnenkant af. Dan leg je je tong bij de hersenen. En heel zachtjes zuig je die naar binnen. In je mond houden. Verlekkerd kijken. Dan kauwen. En dan slikken. Om je bek likken. Hele kop weer aflikken. Dan een oogje eruit halen en voorzichtig opeten. Dan de tong, dan de rest waarvan ik de naam niet weet qua kopinhoud volgt. Tussendoor steeds je kleedje nalikken. Je voeten wassen. En dan ga je kauwen. Op de schedel. En dan langzaam naar de kaak toe. En op het stukje kaak met tandjes doe je lekker zuigen. Weer uitspugen, likken, weer zuigen, net zo lang tot dat er geen stukje vlees meer aan zit. Ben je zeker een uur verder.
-
Bennie
Je mag Azul wel lenen, die is net klaar met z'n lamskop, kan ik eindelijk gaan slapen
.
wil je met kleine beer eens een demonstratie komen geven bij mij thuis, die zijn ook altijd snel klaar met eten.
Maar ze nemen het soms wel met een gemakje, dan gaan ze liggen in plaats van staan te blijven. Schransen gaat blijkbaar ook liggend
Maar ze nemen het soms wel met een gemakje, dan gaan ze liggen in plaats van staan te blijven. Schransen gaat blijkbaar ook liggend
Pike eet hier ook de hele kop op, hij laat alleen één en soms twee kiezen achter. Nee ik zeg dat niet goed, hij eet de halve kop op, want een hele vind ik te groot voor hem. Duur: circa een half uur.tieneke schreef: Die vreten ze met huid en haar helemaal naar binnen ...bij Tinus moet ik zelfs de stukken/stukjes kaak met gebit van het lam op tijd weghalen voor hij ze opvreet/inslikt.Het zijn met recht varkens!
Armagnac laat ook alleen wat kiesjes achter en een heel klein stukje van de kaak. 3 kwartier. Het laatste kwartier zit hij op de harde restjes te sabbelen.
Duc is wat minder zuinig die laat alle kiezen en een groot stuk van de kaak liggen. Die is wel het langste bezig, zowat een uur!
Ik vind de lamskop een geweldig stuk bot om hun tanden en kiezen eens goed te gebruiken. Ze verteren prima. Al die karkassen en boutjes en vleugeltjes en nekken, die zijn allemaal krak slik weg.
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
DeeJay eet met redelijk beleid... (al is ie altijd eerder klaar dan Pip), Pip probeert altijd of ze alle vleugeltjes tegelijk naar haar plekje krijgt (in een hoekje van de tuin) en gaat dan eten, als dat niet lukt, loopt ze heen en weer, verzamelt het en gaat dan eten (mafkees)
Met spiervlees en orgaan sloekert ze het zo naar binnen... Dan is ze eerder klaar dan DeeJay...
Met de katten toen ze nog op brok stonden, was Dick altijd vele malen eerder klaar dan Loki en moest ik hem op de gang zetten... Nu moet ze barfen moet ik Loki op de gang zetten als ie klaar is, anders krijgt Dick niks meer :p
Met spiervlees en orgaan sloekert ze het zo naar binnen... Dan is ze eerder klaar dan DeeJay...
Met de katten toen ze nog op brok stonden, was Dick altijd vele malen eerder klaar dan Loki en moest ik hem op de gang zetten... Nu moet ze barfen moet ik Loki op de gang zetten als ie klaar is, anders krijgt Dick niks meer :p