Unique schreef:
En nog niks hè. Ik schrik me steeds ongans als de tel. gaat, maar geen uitslag. De DA-sen kunnen hier niets aan doen, zij hebben het netjes verzonden nu precies 3 weken geleden. Zolang het bij hun nog niet in het uitslagenbakje zit moeten zij ook wachten. Dus ik kan op hun echt niet kwaad zijn/worden.
nou ik zou om de paar uur bellen....gek word je ervan
Vind het nu persoonlijk toch geen overdreven moeite van uw DA om contact op te nemen met het labo en er wat vaart achter te zetten...
Bij mij zouden ze er allemaal zo gemakkelijk niet vanaf komen...ik maakte er wel een zaak van !
Dit is niet meer van deze tijd !!!!
Ik liet deze story publiceren in honden tijdschriften......enz....
Dit is pure dierenmishandeling...
lia, kan je die arts niet opbellen om te vragen of hij er achteraan wilt gaan, zal voor hem een kleine moeite zijn en vaak werkt dat beter als dat de eigenaar belt..
Dit duurt wel erg lang.
die mensen moeten eens beseffen hoeveel wij om onze dieren geven, dat ze je zolang laten zitten is natuurlijk ver beneden peil...
ik hoop dat je vandaag de uitslag krijgt!
kiwachi schreef:
Vind het nu persoonlijk toch geen overdreven moeite van uw DA om contact op te nemen met het labo en er wat vaart achter te zetten...
Bij mij zouden ze er allemaal zo gemakkelijk niet vanaf komen...ik maakte er wel een zaak van !
Dit is niet meer van deze tijd !!!!
Ik liet deze story publiceren in honden tijdschriften......enz....
Dit is pure dierenmishandeling...
vergeet niet dat het allemaal heel moeilijk is hoor, je heb als eigenaar zo goed als niks te vertellen, ze dekken elkaar allemaal en je komt er gewoon niet tussen....
heb zelf ook het 1 en ander meegemaakt met da's en het valt allemaal niet mee..........
maar ik zou nu toch ontzettend pist zijn!
OMG Lia, ik lees dit nu pas eens (vluchtig) door ....
Ik hoop, dat je snel duidelijkheid krijgt en dat je nog een poosje van haar mag blijven genieten !!
Ik ben vanochtend zelf naar Visdonk gereden en de uitslag lag bovenrop in het uitslagenbakje. De fax was gisteravond binnen gekomen. Ik heb met een arts gesproken en het is foute boel. Ik zal even opschrijven wat erin staat.
Macroscopie; Groot wigbiopt
Microscopie: Leverweefsel met in kapsel aantal verwijde lymfvaten. Geen normale architectuur doch weefsel bestaande uit meestal matig tot sterk gedilateerde sinusoidale structuren bekleed met plat mijns inziens niet-tumoreus endotheel waartussen trabekels van twee- en meerdere cellagen dik van hepatocytaire cellen met matige variatie celgrootte en soms meerdere mitosen per HPF. Ook regelmatig kleinere hepatocytaire cellen aanwezig. Aan rand ook regelmatig billaire structuren waarschijnlijk proliferatie van preexiste cellen.
Conclusie: Lever; hepatocellulaire tumor met aanwijzingen maligniteit (hepatocellulair carcicoom)
Ze heeft dus naar alle waarschijnlijkheid een tumor? Is die prednison dan om er voor te zorgen dat ze zich nog wat langer goed voelt? Ik snap het niet helemaal geloof ik.
Sher schreef:
Ze heeft dus naar alle waarschijnlijkheid een tumor? Is die prednison dan om er voor te zorgen dat ze zich nog wat langer goed voelt? Ik snap het niet helemaal geloof ik.
Ja dat klopt. Ze zal niet beter worden. Ze zal wat lekkerder in haar vel komen te zitten, maar zolang de lever het niet af laat weten heeft ze nog een poosje, hoop ik.
Unique schreef:
Ja dat klopt. Ze zal niet beter worden. Ze zal wat lekkerder in haar vel komen te zitten, maar zolang de lever het niet af laat weten heeft ze nog een poosje, hoop ik.
Ach wat afschuwelijk. Dan hoop ik maar dat ze zich inderdaad weer iets beter gaat voelen. Heel veel sterkte.