Finesse's jonge bloedcellen worden afgebroken
Moderator: Lizzy
Re: Finesse's jonge bloedcellen worden afgebroken
O jakkes Lia, wat een vervelend bericht!
Ik hoop dat de pred. er voor kan zorgen dat jullie nog een tijdje van elkaar mogen genieten... Ik vind 't echt heel erg voor je. Je weet nu in elk geval wel waar je aan toe bent, hoe triest dit ook is natuurlijk... Dikke
voor jullie en héél veel sterkte!!! 
-
Sella
O wat sneu. Ik hoop dat de prednison haar nog een poosje wat beter doet voelen en jullie nog een poosje van haar mogen genieten.
He getsie... Je vermoedde het natuurlijk zelf al, maar je blijft toch hopen dat het niets ernstig is

In ieder geval weet je nu waar zij en jij aan toe zijn, hopelijk gaat ze zich op de prednison wat beter voelen en kun je nog een tijd van haar genieten
In ieder geval weet je nu waar zij en jij aan toe zijn, hopelijk gaat ze zich op de prednison wat beter voelen en kun je nog een tijd van haar genieten
-
Jeannet & Gimli
- 3-sterren

Ben net terug van een weekje weg en opende dit topic met een angstig hart.
Hoop dat ze weer wat lekkerder in haar vel komt te zitten Lia !
Verder veel sterkte !
Hoop dat ze weer wat lekkerder in haar vel komt te zitten Lia !
Verder veel sterkte !
Misse boel dus
Ik hoop dat de prednison aanslaat en dat ze nog een hele tijd bij je mag blijven Lia.
Dikke
voor jou en je meisje.
Ik hoop dat de prednison aanslaat en dat ze nog een hele tijd bij je mag blijven Lia.
Dikke
Foute boel dus
.
Sjeesus Lia, want ontzettend ruk
Ik hoop dat je meis zich met prednison nog wat lekkerder gaat voelen en ze nog even bij je mag zijn.... Sterkte.....

Sjeesus Lia, want ontzettend ruk
Ik hoop dat je meis zich met prednison nog wat lekkerder gaat voelen en ze nog even bij je mag zijn.... Sterkte.....
Ach Lia toch
meis, ik hoop dat je nog een tijd mag genieten en de prednison goed z'n werk gaat doen.
Sterkte
Sterkte
Genieten van elkaar!
-
Anthraciet
- 5-sterren

Ow gatver, dat hoop je dus nooit te hoeven horen/lezen.... 
Ik hoop dat ze zich nog een hele tijd lekker kan voelen en jullie nog een hele tijd van elkaar kunnen genieten!
Ik hoop dat ze zich nog een hele tijd lekker kan voelen en jullie nog een hele tijd van elkaar kunnen genieten!
- *Nikki*
- 5-sterren

He vreselijk zeg!
Hoop dat ze zich door de pred beter gaat voelen en dat je toch nog een mooie tijd van haar kan genieten

Hoop dat ze zich door de pred beter gaat voelen en dat je toch nog een mooie tijd van haar kan genieten
- Angelique
- 5-sterren

Dat laatste gaan we dan maar heel hard met je meehopen. Wat een pokkeuitslagUnique schreef:
Ja dat klopt. Ze zal niet beter worden. Ze zal wat lekkerder in haar vel komen te zitten, maar zolang de lever het niet af laat weten heeft ze nog een poosje, hoop ik.
shit shit shit, weg hoop.....
Ook ik hoop en wens dat de prednison zijn werk doet en er voor zorgt dat jullie nog een hele tijd van elkaar mogen genieten.
Sterkte!!
Ook ik hoop en wens dat de prednison zijn werk doet en er voor zorgt dat jullie nog een hele tijd van elkaar mogen genieten.
Sterkte!!
-
chamourel
- 4-sterren

- Contacteer:
ach nee he

heel veel sterkte en we blijven gewoon duimen dat jullie nog heel lang van elkaar kunnen genieten
heel veel sterkte en we blijven gewoon duimen dat jullie nog heel lang van elkaar kunnen genieten
Wat balen zeg! Ik had je heel wat beters toegewenst
Hopelijk voelt ze zich nog een hele tijd goed door de prednison 
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Mijn hoop is totaal omgeslagen in groot verdriet. Wanneer zal IK de beslissing moeten nemen.Vanmiddag heb ik ze de 1e twee tabletten gegeven, tegen heug en meug. Als ze echt suf wordt moet ik er 2 x daags maar 1 geven. Was er nog maar 1 stukje gezond, dan had de DA gelijk het zieke deel weggenomen. Waarom heb ik het niet veel eerder gezien, die oranje urine
Had ik ze nog kunnen redden ?? mijn kleine schat