kopvlees

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: kopvlees

Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

robbiekomvoor schreef: geef het even door dan,zodat  er meer hondjes ervan kunnen genieten :)
En Liz zeker straks zonder zit ;D. Want zo gaat dat zo vaak :(. Verder hebben kleine leveranciers helemaal geen behoefte aan 100 afnemertjes aan de deur. Eén klant, alles meenemen, klaar.
margreet
5-sterren
5-sterren

Bericht door margreet »

Ik ben dus ook naarstig op zoek naar een andere leverancier.
De vorige levering kopvlees was geweldig, bijna zo mooi als van Lizzy, het kwam via dogshape maar de slager zat in st-annaland.
Nu kreeg ik weer 10 kilo via dogshape en die blijken een andere leverancier te hebben,nou het is dus ALLEEN maar vet en dat voor 2.30 de kilo.
Ik heb hem wel laten weten dat ik op die manieer nooit meer bij hem ga bestellen.
DUUUUUUUUUUUUUUUS wie help mij aan goed kopvlees?????
nova
5-sterren
5-sterren

Bericht door nova »

Hoef geen namen te horen, en ik kan je ook niet aan kopvlees helpen.
Maar ik heb ook al een leverancier vaarwel gezegd wegens rommelen met bestellingen en tegenvallende kwaliteit.
Vandaar dat ik mn eigen barfingredienten bij elkaar sprokkel.
Hertog
3-sterren
3-sterren

Bericht door Hertog »

Ik ken kopvlees alleen van kleine stukjes. Slobbert mijn Hertog zo naar binnen. Daar heeft hij geen werk aan. Laatste keer dat ik bij deze leveransier kopvlees had zaten er zelfs stukjes long bij  :o Volgens mij zit dat toch echt elders. Mooi lapje Lizzy
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Ik bestel tegenwoordig rundvlees klasse A bij herby. Jemig wat een mooi vlees, ik zou er zelf een stoofpotje van willen maken  :-[
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

*Dorothea* schreef: Ik bestel tegenwoordig rundvlees klasse A bij herby. Jemig wat een mooi vlees, ik zou er zelf een stoofpotje van willen maken  :-[
Hier idem, echt prachtig vlees!
mini
2-sterren
2-sterren

Bericht door mini »

*Dorothea* schreef: Ik bestel tegenwoordig rundvlees klasse A bij herby. Jemig wat een mooi vlees, ik zou er zelf een stoofpotje van willen maken  :-[
is dat jou vervanging voor kopvlees dan?
of hoe moet ik dat zien, ben aan het kijken over kopvlees en lees nu zoveel negatieve dingen over veel vet enzo en veel dingen rijp voor de kliko waar men veel voor betaald.
Las jouww bericht dat je geen kopvlees meer neemt maar rundvlees klasse a. dus dacht gebruik je dit dan als kopvlees of  als extra spiervlees ofzo?

Plaats reactie