Duif, lekker of niet?
Moderator: Lizzy
Re: Duif, lekker of niet?
In de maag zitten kiezeltjes. Waren de darmen eruit gehaald? Als dat het geval is dan zou de maag naar beneden gezakt kunnen zijn. Als je het echt wilt weten zou je er eigenlijk een foto van gemaakt moeten hebben. Dan kunnen we het zien.
-
pieterendiaan
heb het al weggegooitWillyP schreef: In de maag zitten kiezeltjes. Waren de darmen eruit gehaald? Als dat het geval is dan zou de maag naar beneden gezakt kunnen zijn. Als je het echt wilt weten zou je er eigenlijk een foto van gemaakt moeten hebben. Dan kunnen we het zien.
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Mijn honden eten alles behalve..... duif 
ot en sien eten ook wel graag duif. alleen tamme/postduif overigens, wilde moeten ze niets van hebben (net als ander wild).
ze laten de kop en krop netjes liggen voor mij.
Je kunt de maagjes ook leeg spoelen.
Leeggegooide krop vindt Vinnie wel heel smakelijk.koekje schreef: ot en sien eten ook wel graag duif. alleen tamme/postduif overigens, wilde moeten ze niets van hebben (net als ander wild).
Ivan vindt als enigste duif Heerlijk
Nou de dames en zelfs de poezels wilde er totaal niets van weten.
De meiden keken me aan of ik gek geworden was. Mazoe ging er zelfs letterlijk van over haar nek
En 1 kat stapte er gewoon overheen en de andere liet m links liggen.
De meiden keken me aan of ik gek geworden was. Mazoe ging er zelfs letterlijk van over haar nek
En 1 kat stapte er gewoon overheen en de andere liet m links liggen.