gemmaa schreef:
hij heeft toch iets gehad tegen de ontsteking. Zou dat niet sterk genoeg of lang genoeg geweest kunnen zijn? Zodat dat weer een beetje is opgelaaid?
hij heeft 3 kuren gehad, en het is even een week of 2 goed gegaan...
maandag iig zijn urine weer wegbrengen..
vanaalst schreef:
ik dacht dat die bal inmiddels wel goed verschrompeld zou zijn, die andere voel ik niet meer..
weet je toevallig hoelang of dat duurt dat die balletjes helemaal wegzijn?
ander zei ook al dat het eventueel door littekenweefsel zou kunnen komen maar dat betekend dat het niet van voorbijgaande aard is...?
hij drinkt s'avonds normaal, merk niet dat ie echt veel drinkt..
zouden blaasontspanners kunnen helpen?
Huh kun je die ballen voelen dan?
Ik heb geen flauw idee hoe lang het duurt voordat die ballen helemaal verschrompeld zijn. Ik heb geen ervaring met laparoscopie. Maar hij heeft toch een blaasontsteking gehad door de bal die was achter gebleven? Dan moet die achtergebleven bal dus een flinke ontsteking hebben gegeven door de blaaswand heen. Ik kan me voorstellen dat daar een litteken is blijven zitten. Ik denk niet dat blaasontspanners helpen. Die geef je bij blaasontsteking tegen het samentrekken van de blaas. Ik denk dat zijn blaas niet meer maximaal kan uitrekken en dat ontspanners daarom geen nut hebben. Maar goed je kan het allicht eens proberen.
dat ene balletje kon je voelen, lag gewoon los in zijn lies, die is nu weg..die andere zat vast aan zijn blaas en was id zo ontstoken dat heel de boel daar ontstoken was..
jeetje, zit nu te denken, die andere bal die ik nu niet mee voel kan toch zeker niet zijn eigen leven zijn gaan leiden.....
geen idee...
of is het toch een gedragsprobleem????
op een ander forum kaarten ze dat ook aan, vince 2 en gentle 11maanden..
maar gentle zit s'nachts in zijn bench, dus .....?
ik weet het niet..
Als je Vince nou 's nachts eens in een bench doet. Als het dan een medisch probleem is waardoor ie het niet op kan houden, dan zal ie het ook in z'n bench doen. Bij een gedragsprobleem lijkt het me niet dat ie het in een bench doet.
Mijn reu is na zijn castratie ongeveer 2 maanden incontinent geweest. Je kon zwemmen op de plek waar hij lag en was kleddernat.
hier help de chiropractor tegen.
Ik weet niet of het bij Vince kan helpen?
Ik merk humaan bij mij en de heer des huizes dat het voor ons uitmaakt qua lekken naar de osteopaat geweest of er weer naar toe moeten.
Dan hebben we vaker moeite het op te houden.
Wat vervelend voor jullie allemaal we hoorden niets meer over Vince dus dachten dat het in orde was, ik loop met Deja bij Erwin en als je op zijn site gaat en osteophatie aanklikt staat daar inderdaad urine en incontinentie bij maar je moet natuurlijk eerst de oorzaak weer achterhalen wat een gedoe he! Nou sterkte ermee hoop dat het snel wat beter gaat want hier word niemand vrolijk van.
He jakkes meid, da's echt heel vervelend!
Ik zou denken dat als het met Gentle te maken heeft, hij wel zou merken en dus z'n poot optillen. En als hij niet op z'n ligplek plast maar speciaal naar een bepaalde plek gaat is het dus idd geen 'gewone' incontinentie.
Plast hij alleen op die plek in de eethoek of ook op andere plaatsen? Als het altijd dezelfde plek is dan zou je die kunnen blokkeren zodat hij er niet meer bij kan. En 's nachts een keer extra uitlaten misschien. Een andere ruimte 's nachts zou eventueel ook kunnen schelen als het meer richting gedragsprobleem gaat; de prikkel van de bekende ruimte en de hoek waar hij altijd plast wegnemen door hem elders te laten slapen wil wel eens helpen.
Sterkte ermee!
Laatst gewijzigd door Mevroi Kruim op za 31 okt 2009, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
altijd onder de eethoek maar vannacht had ie zo'n beetje ieder plekje van de kamer gehad
hij gaat straks de bench in, een paar nachten achter elkaar en eens zien wat meneer dan doet..