morgenochtend urine opvangen, was het vergeten te zeggen tegen mijn ega en die laat vince s'morgens gelijk even plassen..
vince
Moderator: Lizzy
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: vince
een jaar? nah schiet al op dan 
morgenochtend urine opvangen, was het vergeten te zeggen tegen mijn ega en die laat vince s'morgens gelijk even plassen..
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hij moest vannacht weer plassen en het was zo donker dat we het niet konden zien, daarbij stond ie nogeens in de bosjes ook..
ik denk dat het wel mee valt..
maar vannacht ga ik met de pan naar buiten en gaat ie even aan de lijn..
ik denk dat het wel mee valt..
maar vannacht ga ik met de pan naar buiten en gaat ie even aan de lijn..
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
urine weggebracht, ze hadden het nog niet nagekeken of ik kon al betalen 
maar goed, da belde net, zit nog steeds onstekingscellen in maar niet die in feite passen bij een blaasontsteking?
eiwit is verhoogd en de urine is te zuur...
ze gaat overleggen met de arts die vince kent....
geen idee wat dit nou weer allemaal te betekenen heeft, neem aan dat dat balletje op zijn blaas toch onderhand weg is...
maar goed, da belde net, zit nog steeds onstekingscellen in maar niet die in feite passen bij een blaasontsteking?
eiwit is verhoogd en de urine is te zuur...
ze gaat overleggen met de arts die vince kent....
geen idee wat dit nou weer allemaal te betekenen heeft, neem aan dat dat balletje op zijn blaas toch onderhand weg is...
Het lijkt erop van niet dan. Het wordt tijd voor een gedegen onderzoek, denk ik. Met pappen en nathouden kom je ook niet verder. Jullie treffen het ook echt niet, hé!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
we hebben al een dag in utrecht doorgebracht met hem, ik zou niet weten wat ze verder nog moeten doen.
ja, weer een echo en misschien foto's maar jeetje zeg, het mag nu wel eens klaar zijn!
en naaldwijk, die zwijgt in alle toonaarden!
gelukkig is ie er niet beroerd van, ik onderdehand wel...
ja, weer een echo en misschien foto's maar jeetje zeg, het mag nu wel eens klaar zijn!
en naaldwijk, die zwijgt in alle toonaarden!
gelukkig is ie er niet beroerd van, ik onderdehand wel...
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Hopelijk wordt er toch snel duidelijk wat hij nu eindelijk heeft
Tis toch helemaal niets dat je niet weet wat het precies is omdat je dan ook niet gericht iets kan doen..
Naaldwijk >:(gezien mijn ervaring daar kan ik maar beter zwijgen, wordt nog boos als ik het woord Naaldwijk alleen maar zie staan
Naaldwijk >:(gezien mijn ervaring daar kan ik maar beter zwijgen, wordt nog boos als ik het woord Naaldwijk alleen maar zie staan
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wat een toestand 
Hopelijk weet je gauw meer..
Hopelijk weet je gauw meer..
Jeetje, dat zijn geen dingen om vrolijk van te worden 
Ik hoop dat het probleem snel gevonden is.
Ik hoop dat het probleem snel gevonden is.