De grote rat
Moderators: koekje, pearlsofpassion
De grote rat
Vinnie heeft een grote rat gekregen. Hij vindt hem razend interessant, maar weet nog niet goed wat hij er mee moet. Er staan piepkleine bijtspoortjes in een oor en in een achterpoot en daar houdt meneer het maar even bij. Hij heeft nog geprobeerd te spelen, maar vindt hem dan toch te zwaar. Ik ben benieuwd. 
Re: De grote rat
De betrokkenen in deze horrorfilm even voorstellen:

Vinnie de kat, in zijn mandje.

Karel de plofrat, wachtend op de dingen die komen gaan.

Vinnie de kat, in zijn mandje.

Karel de plofrat, wachtend op de dingen die komen gaan.
ot vindt mannetjesratten het lekkerst. die schijnen een fijn muskusparfum te hebben.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Jammie
Ik ga de tofu maar koud zetten voor vanavond...
De rat heeft inmiddels een kapotte hals, maar dat komt omdat ik heb ingeknipt. Vinnie heeft gesnuffeld en gelikt, maar eet Karel niet op. Karel heeft vanmiddag in de koelkast gelegen en ligt nu eenzaam op Vinnie te wachten. 
Oe, ik hoor iets kraken achter me en durf me niet om te draaien. Zou Karel barf worden? :P
Edit: Ik heb me omgedraaid. Karel heeft nu een halve staart en Vinnie zit naast hem te staken.
Even op google kijken wat je tegenwoordig nog kunt vangen voor een jong volwassen gecastreerde selkirk kater.
Edit: Ik heb me omgedraaid. Karel heeft nu een halve staart en Vinnie zit naast hem te staken.
Even op google kijken wat je tegenwoordig nog kunt vangen voor een jong volwassen gecastreerde selkirk kater.
Laatst gewijzigd door Sher op zo 01 nov 2009, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
ach gewoon vol houden, als hij al wat hapjes heeft genomen zal hij vast nog wel iets verder gaan.
en misschien moet je hem eerst een beetje laten wennen aan de smaak en het bij voorbeeld eenst malen, dan in kleinen stukjes snijden en dan al hij dat echt goed eet een helen rat geven.
in een keer zo'n groot beest eten is toch ook wel spandend voor hem.
en misschien moet je hem eerst een beetje laten wennen aan de smaak en het bij voorbeeld eenst malen, dan in kleinen stukjes snijden en dan al hij dat echt goed eet een helen rat geven.
in een keer zo'n groot beest eten is toch ook wel spandend voor hem.
Ik ben een slecht baasje. 
Vinnie is nog steeds bezig met de rat. De kop en voorpoten waren vanmorgen weg. Nu is er nog een halve rat.
Vinnie is nog steeds bezig met de rat. De kop en voorpoten waren vanmorgen weg. Nu is er nog een halve rat.
ot deed over haar eerste weekendrat ook een heel weekend. tegenwoordig eet ze die dingen vaak in 1 dag op.
Je moet wat over hebben voor je kat!
[quote="Sher"]
[/quote]
Het begin is er.
[/quote]
Het begin is er.