Gedroogde stokvis

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Gedroogde stokvis

Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

ik koop wel eens een kilo spierinkjes in de vriezer bij de Makro, die ik dan droog. Vindt Gunnar erg lekker  :P
Xada
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Xada »

Ik kan het zo niet vinden, maar waarom moeten honden vis eten? Alleen voor de omega 3? En zit dat ook ergens anders in, zonder dat de omega 6 en 9 er in zitten?
Gister hebben namelijk weer twee honden van mij overgegeven na het eten van vis. Ze hadden het wel goed gekauwd, dus daar ligt het niet aan. Maar ik ben er zat van iedere keer mijn bed te moeten verschonen nadat ze vis gegeten hebben, om over de stank nog maar niet te spreken.
ulla
5-sterren
5-sterren

Bericht door ulla »

Ja ik ken het, en hier krijgen ze het weleens.
~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~anna~ »

ik heb het weleens gegeven maar ze krijgen er zo'n dorst van.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

May Linn schreef: Je zou evt ook kunnen overwegen die kleine gedroogde visjes die ze voor katten verkopen, te gebruiken voor de training.
Hier zijn ze er gek op!
Die heb ik ook een keer gekocht, werden meteen weer uitgetuft terwijl ze normaal gek zijn op vis.
Benjy en Misty
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Benjy en Misty »

Xada schreef: Ik kan het zo niet vinden, maar waarom moeten honden vis eten? Alleen voor de omega 3? En zit dat ook ergens anders in, zonder dat de omega 6 en 9 er in zitten?
Gister hebben namelijk weer twee honden van mij overgegeven na het eten van vis. Ze hadden het wel goed gekauwd, dus daar ligt het niet aan. Maar ik ben er zat van iedere keer mijn bed te moeten verschonen nadat ze vis gegeten hebben, om over de stank nog maar niet te spreken.
Anders eens de olie proberen. :-\
nova
5-sterren
5-sterren

Bericht door nova »

Stokvis is niks anders dan kabeljouw die gedroogd wordt aan de poollucht, en tijdens het droogproces op stokken hangt.
Mijn honden vinden het geweldig, maar het is  :o :reteduur, ik betaalde omgerekend iets van 20 euro/kg.
Dan ben je snel genezen van de stokvis-koop-aandoening ::)
Laatst gewijzigd door nova op wo 04 nov 2009, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Xada
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Xada »

Ik heb er vanmiddag even naar gekeken en hier kost het ca. 8 euro per kilo. Vind ik ook te duur, maar veel goedkoper dan in Nederland.

Plaats reactie