smuldier bij AH

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: smuldier bij AH

*sanne*
1-ster
1-ster

Bericht door *sanne* »

Oke, wel vreemd dat de prijzen verschillend kunnen zijn per locatie... Is toch gewoon een merk, net als bijv. Lays chips??

Nouja in ieder geval hebben ze het hier nu ook ineens in het assortiment in de winkel  ;D
De pens compl. voor 48 ct en de vlees compl. voor 55 ct. wel handig, hoef ik niet meer steeds te bestellen!
Beppie1
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Beppie1 »

Het kan zijn dat er voor bepaalde 'regios' een percentage meer berekend wordt(bijv kost iets bij de AH in amsterdam buitenvelderd vaak 10 % meer dan in de binnenstad) Vandaar die afwijkingen per regio
Fioon
5-sterren
5-sterren

Bericht door Fioon »

Ik zie prijzen langs komen van de supers maar ook een lijstje van de groothandel. Is beide dezelfde kwaliteit? Een rol compleet van 500 gr van de groothandel is 1,55 en een bakje in de super van 400 gr is ong 50 a 60 cent ....hoe kan dat?
connie63
5-sterren
5-sterren

Bericht door connie63 »

ja dat is mij ook al opgevallen als je het direct bij smuldier zelf besteld is het duurder dan dat ik het bij ah koopt heel raar hooguit dat ah korting krijgt op grote partijen waardoor het goedkoper in de winkel ligt
Kinnie
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kinnie »

Inmiddels is de Rodi helemaal verdwenen bij de AH... Sinds vandaag is wel het assortiment uitgebried in Smuldier! Hadden ze eerst ind e overgangsfase van Rodi naar Smuldier alleen vlees compleet en Pens compleet, hebben ze sinds vandaag ook hart, pens kip en nog een smaak in de vriezer erbij! Helaas zijn dat dan weer geen complete versies.....
~anna~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~anna~ »

als je iedere dag compleet geeft dan geef je ook iedere dag orgaan :-\
Kinnie
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kinnie »

Ze krijgen er ook Rodi en Energique naast .... ('s morgens smuldier en 's avonds energique of Rodi)
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

Smuldier is nu ook verkrijgbaar bij de bezorgservice van de AH  :)
essie74
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door essie74 »

hallo allemaal,

Ik heb beide nu in huis, wilde het toch ff checken zeg maar, de pakjes van 400 gr bij de AH zien er wat vetter uit met meer spier naarmijn idee.

De zakjes van 500 gram via de fabriek, zien er wat lekkerder  :-\ uit niet zozeer voor mij dan he? en als je het in de vingers neem lijkt het wat malser. Das wel het goede woord ervoor denk ik.....

gr.

Esther
Benjy en Misty
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Benjy en Misty »

Zelf vind ik Smuldier altijd heel erg wisselen. De ene keer ruikt het meer dan de andere keer. Soms stinkt het echt. De kleur is ook niet altijd hetzelfde, net als de samenstelling. Ik denk dat ze de Smuldier maken van wat er te krijgen is.
petra-amsterdam
3-sterren
3-sterren

Bericht door petra-amsterdam »

[quote="bloemetje"]
Smuldier is nu ook verkrijgbaar bij de bezorgservice van de AH  :)
[/quote]
Ik neem aan dat dit landelijk is?
want mijn appie waar ik tot vorige week mijn smuldier bestelde vertelde me vanmiddag dat het sinds 25 oktober niet meer kan :(
JoNoMo
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door JoNoMo »

[quote="petra-amsterdam"]
want mijn appie waar ik tot vorige week mijn smuldier bestelde vertelde me vanmiddag dat het sinds 25 oktober niet meer kan :(
[/quote]
Tuurlijk kan je bestellen.
Voor mij hebben ze standaard 10 dozen in de vriezer staan
petra-amsterdam
3-sterren
3-sterren

Bericht door petra-amsterdam »

I wish.... want ik vond ,t erg handig zo vlakbij. Het werd voor mij besteld want het staat niet in de schappen.
Maar de filiaalchef was er toch echt heel duidelijk in vandaag hoor... HET KAN NIET ::) >:(
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

[quote="petra-amsterdam"]
[/quote]

Dat neem ik aan van wel! Net waar de Albert bezorgt. Is het niet verkrijgbaar moet je gewoon een mail sturen naar de Albert. Dan nemen ze het meestal wel op in het assortiment.
dirkjanl
1-ster
1-ster

Bericht door dirkjanl »

Hier in Borger heb ik ook de bakjes van 400 gr compleet besteld. Twijfelde eerst nog of het wel hetzelfde was als de zakjes van 500 gr. maar dat lijkt toch wel het geval te zijn. Als ik de info op de verpakking lees zit er een minimale afwijking in en volgens de site dient het gelijk te zijn. Het klopt ook dat het de ene keer meer ruikt dan de andere keer, waar dat aan ligt weet ik niet.
Wat ik me afvraag: waarom staat er op de doos dat het niet geschikt is voor menselijke consumptie. Volgens mij is Energique wel geschikt, maar dat weet ik niet zeker. Wie weet dat en wat zou dat in kunnen houden?
Gr
DJ

Plaats reactie