Ik ben Nadine, woonachtig omgeving Utrecht en 23 jaren jong. Ik woon pas een half jaar samen met vriendlief in een heerlijk huisje. Sinds augustus zijn we in het bezit van een heerlijk 3-potige poesje van een jaartje oud. Zo, even snel in een notendop
Mevrouwtje heeft voor zover bekend altijd brokjes gekregen, maar ik heb het idee dat ze daar altijd honger van blijft houden. Als ze 60gram mag op een dag, eet ze rustig 30gram achter elkaar weg als ze de kans krijgt....
Verder krijgt ze als ik bijv. kip of konijn klaar maak daar wel wat van, vind ze heerlijk! Zachtvoer krijgt ze niet, maar ik geloof dat ze daar een moord voor zou doen. Ze is totaal niet kieskeurig en eet alles wat los en vast zit (inclusief mijn crackers als ik film zit te kijken
Nou heb ik hier al aardig wat gelezen, voornamelijk over Carnibest. Ik las dat Carnivoer nieuw is, maar ongeveer hetzelfde maar dan handiger verpakt. Is hier iemand die me wat kan vertellen over de grootte van die "worsten", en hoeveel ze er van eten per dag. Onze poes is nét 4kg maar zou wat lichter mogen heb ik het idee. Is het uberhaupt handig om met Carnibest of Carnivoer te beginnen als je maar 1 kat hebt? Aangezien je de worst ontdooien moet en die dan nog maar beperkt mee gaat.
Zijn er adressen in Utrecht omgeving waar ze het voor een redelijke prijs verkopen trouwens? Of kan je het beter online bestellen?
Alvast hartelijk bedankt voor de reactie.