kent iemand dit voer/leverancier

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: kent iemand dit voer/leverancier

petra-amsterdam
3-sterren
3-sterren

Bericht door petra-amsterdam »

[quote="Jolanda&Ducha"]
Ben gisteren bij Lotgering op zn terrein geweest. Het is een boerderij met kippen koeien en ik geloof dat hij ook nog paarden heeft. Het is behoorlijk smerig en blubberig. Ze hebben een grote vrieskast in een schuurtje gezet en daar staan een flink aantal kratten in.
Zelf hebben zij Cane Corso's die er best goed uit zien. Wel hebben ze kennels die ik nogal viezig vind.
Ik heb 3 rolletjes gehaald om uit te proberen omdat Ducha niet zo gek is op rauw vlees.
Ik twijfel of het een goed adres is. Ik vind dat de meneer lotgering goed kan babbelen, een sociaal vaardige man is. Ik schrok wel een beetje van hun terrein. Maar ik weet niet of ik daar hun voer aan kan meten.
[/quote]
Ehm....stadsbewoner neem ik aan? ;D Het is een BOERDERIJ hoor...niet de appie om de hoek ;)
En over dhr Lotgering...dat is gewoon ,n aardige man vind ik.
Op zich vind ik het heel prima als er hier verslag wordt gedaan van HOE een leverancier werkt etc maar dat is dit niet in mijn ogen.
Peggy D.
1-ster
1-ster

Bericht door Peggy D. »

Hoi ik ben nieuw hier en zie dit topic over Lotgering.

Na van de dierenarts gehoord te hebben dat ik eigenlijk al mijn 7 hondjes ander voer te moeten geven ben ik sinds een half jaar over gestapt op kvv.

Eerst kivo geprobeerd maar 3 honden gingen een staking aan van een paar dagen. Toen via marktplaats en googelen bij Lotgering terecht gekomen.

Moet zeggen dat in mijn ogen het vlees er goed uitziet, de honden vinden het dan ook heerlijk.

Na enkele weken verdwenen de exceem klachten bij mijn honden. Helaas na een half jaar gebruik komen ze soms weer opzetten.

De boederij ziet er inderdaad niet uit maar goed het blijft inderdaad een boederij. Ik woon in Emmerich tussen de boeren en daar ziet het er niet veel beter uit.

Zijn honden zien er goed uit en bovendien erg lief.

Heb alleen bij mijn laatste afhaling het idee dat het niet helemaal vers is. Als ik het laat ontdooien in de koelkast is het ontdooid vies bruin van kleur wat gelijk resulteerd in diaree bij de honden.

Maar vooralsnog is dit het enige voer wat mijn honden echt willen eten en lekker vinden. Sinds 2 dagen ben ik bullspirit aan het proberen en moet zeggen dat ze dit ook heerlijk vinden en ziet er goed uit.
Jolanda&Ducha
1-ster
1-ster

Bericht door Jolanda&Ducha »

[quote="petra-amsterdam"]
Ehm....stadsbewoner neem ik aan? ;D Het is een BOERDERIJ hoor...niet de appie om de hoek ;)
En over dhr Lotgering...dat is gewoon ,n aardige man vind ik.
Op zich vind ik het heel prima als er hier verslag wordt gedaan van HOE een leverancier werkt etc maar dat is dit niet in mijn ogen.
[/quote]

Beetje late reactie....
Sorry wilde niemand beledigen, was mijn persoonlijke gevoel. En nee, geen stadsbewoner, ben zelf ook uit de klei getrokken en woon midden tussen de weilanden en boeren in een inimini dorpje Ransdorp, weliswaar onder de rook van de stad.
petra-amsterdam
3-sterren
3-sterren

Bericht door petra-amsterdam »

[quote="Peggy D."]

Maar vooralsnog is dit het enige voer wat mijn honden echt willen eten en lekker vinden. Sinds 2 dagen ben ik bullspirit aan het proberen en moet zeggen dat ze dit ook heerlijk vinden en ziet er goed uit.
[/quote]

Ik weet niet waar je woont maar ik bestelde het zelf via de fabrikant  ''ergens'' :biggrin2: in het Noorden des lands...dacht ik... Maar ik zag vandaag op Marktplaats dat het ook in Zwanenburg ,bij mijn woonplaats in de buurt dus :D, verkocht wordt.
Wellicht niet alleen voor mij ,n handig weetje?
http://link.marktplaats.nl/292561969

Plaats reactie