vince

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: vince

tiny
5-sterren
5-sterren

Bericht door tiny »

Jeetje Ellen, lees dit nu pas. Vet balen dus! voor allemaal, ook voor Vince. Hij doet het tenslotte niet voor de lol en weet d*ondersgoed dat hij niet in huis mag plassen. Give it time, misschien is dit een gevolg van de castratie, moet alles nog aansterken.
Ik denk zelf dat als je hem in de bench zet, laat uitlaat en misschien 's nachts ook nog een keer, (niet leuk dat weet ik wel) maar dat je hem langzamerhand weer leert dat het ook anders kan.  Niet te snel willen met moedertje natuur. Ab-kuurtje kan geen kwaad, mss zit er nog iets van een ontsteking.
Lekker blijven knuffelen hoor Ellen, en anders gewoon een voorraad dweilen kopen bij de Sligro ;)
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

hij zit in de bench, we laten hem laat uit en 1 of 2x per nacht laten we hem plassen....
dat dit een gevolg is van de castratie dat is zeker waar! >:(
sandrra
5-sterren
5-sterren

Bericht door sandrra »

Ellen je hebt dit niet kunnen voorzien toen je voor die castratie koos. En net zoals t al eerder gezegd werd zonder castratie was ook geen prettig leventje. Mevroi Kruim heeft t goed verwoord.
:bigarmhug:
Sella

Bericht door Sella »

Kan de urine niet op kweek gezet worden? Dan kan er mischien een gerichtere ab voorgeschreven worden die wél alles omzeep helpt.
En dit had niemand kunnen weten.
De mijne is gewoon gecastreerd, maar de ene bal was zo gezwollen dat er daardoor complicaties zijn ontstaan.
Ik had geen keuze ivm kwaadaardigheid, en helaas is de mijne ook alleen zindelijk als ik goed oplet met het tijdstip van eten en de osteopaat.
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

jou schuld is het echt niet Ellen!! Jij had en hebt het beste en nog meer voor met jou Vin!!!
Het is *********************** dat het gebeurd is maar nu is het kijken naar hoe het voor jou en Vin het beste kan worden met hoe de situatie nu is! Wie weet kan Erwin inderdaad wel wat betekenen!!
deja
5-sterren
5-sterren

Bericht door deja »

Wat een ellende voor jullie ik ga morgen naar Erwin moet ik een visje opgooien soms?? Ik heb ook toen van hem gehoord dat hij soms wat aan incontinentie kan doen.
*Nikki*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Nikki* »

Wat een gedoe zeg. Je hebt gewoon pech want er gaan ook veel castraties goed.
En zoals al gezegd is zonder castratie was ook geen leven voor Vince. Je moet het jezelf helemaal niet kwalijk nemen. Je bent een toppie baas voor je trio, ook mijn ma zegt dit (ze was zeer te spreken over je controle over je honden).

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
connie63
5-sterren
5-sterren

Bericht door connie63 »

jeetje wat een k*t situatie , ik hoop voor je en voor vince natuurlijk dat ze er nog wat aan kunnen doen
en vooral die gebroken nachten word je niet vrolijk van ik wens je heel veel sterkte en ik hoop echt dat ze snel
wat voor je kunnen doen, en vooral niet twijffelen over dat je geen goede baas zou zijn want je kan hier toch niks aan doen
danielle1980
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door danielle1980 »

lees t nu pas  :-[ :-[ :-[

wat een ramp zeg :'( wat zul je daar verdrietig om zijn.
ik hoop dat er snel iets aan te doen valt :-*
moniqueo
4-sterren
4-sterren

Bericht door moniqueo »

e dat het toch nog goed mag komen. :-*
Laatst gewijzigd door moniqueo op wo 29 jun 2011, 02:26, 1 keer totaal gewijzigd.
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

Meid wat vind ik dat rot voor jou  :-\. Het is zekers te weten niet jouw schuld.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

[quote="Tossi"]
Niet schuldig voelen,je zal heus de voor-en nadelen afgewogen hebben.
Zonde dat het zo loopt maar wie weet,verbeterd het nog wel,ik moest Vigo om de 4 uur uit laten en nu kan hij 12 uur
zijn plas ophouden zoals ik al eerder zei het heeft bijna een jaar geduurd.
Zal duimen voor jullie dat het toch nog goed mag komen. :-*
[/quote]
daar hoop ik ook op, ik wacht nu of de kuur wat gaat doen, gaat het daarna beter of hoeft ie niet meer zoveel te plassen dan wacht ik nog even om hem weer helemaal binnenstebuiten te keren, werkt het niet dan gaan we maar weer......
dan wil ik toch weten of het echt littekenweefsel is wat de problemen nu veroorzaakt..
doc
1-ster
1-ster

Bericht door doc »

[quote="vanaalst"]
het blijft een beetje rommelen bij vince...
iedere nacht plast ie weer binnen vannacht zelfs meerdere malen, aan zijn urine zie ik niets vreemd ook aan zijn plasgedrag buiten niet, wel ga ik het opvangen en maandag weer wegbrengen...
ik hoop niet dat ie vanaf nu incontinent ga raken, hij is 2 jr..
hoop volgende week wat van naaldwijk te horen over wat hun ervan vinden, of dan moet het liggen aan het feit dat zijn blaas niet goed ligt maar daarvan zeggen ze dat dat pas op latere leeftijd incontinentie kan veroorzaken..
ik weet het niet, zijn er nog wat homeopatische middeltjes wat ik uit zou kunnen proberen?

[/quote]

Heb je al Eunarace® geprobeerd? dat werkt enorm goed bij honden die weleens een plasje of wat druppels laten lopen.
Jammer genoeg komt deze vervelende bij weking van het plassen voor bij 10% v/d gecastreede honden ERG vervelend, maar wees blij dat je plavuizen hebt anders zou je hele huis op den duur stinken erna.
De hond kan er ook niks aan doen en denk dat hij het zelf ook vervelend vind, dus vraag je arts eens naar dit middel.

DOC.
ibbi
5-sterren
5-sterren

Bericht door ibbi »

wat vreselijk balen zeg  :-\  hopelijk is er iets dat werkt voor Vince. heel veel sterkte! je kunt er niks aan doen. wat een nare afloop van de operatie. arme Vince ook , dikke knuf voor jullie  :-*
Annette/Mayka
1-ster
1-ster

Bericht door Annette/Mayka »

Er wordt hier verwezen naar een Erwin. Wie/wat is hij ?
Ik heb namelijk een labradorteef van 4,5 (2 jaar geleden gecastreerd), die sinds een week ook urineverlies heeft, en bijwerkingen (hijgerig, niesen, uit haar doen) heeft van propalin. :(

Plaats reactie