Floor heeft weer een gat
Moderator: Lizzy
Re: Floor heeft weer een gat
Gaat alles nog goed met Floor?
Hoe is die nu met Floor? Wel enorme japen zeg. Maar ik heb de bulten gezien en die waren ook niet al te klein. Nou hopelijk blijven ze weg en vullen ze zich niet weer op. Knuffel voor dappere Floor.
Het gaat hartstikke goed met Floor. Als je de hechtingen niet zou zien, zou je niet denken dat er iets aan de hand is. De wonden blijven gelukkig mooi rustig.
Ik hou haar nog een paar dagen als een havik in de gaten en dan kunnen de teugels wel weer wat losser denk ik en kan ze ook gewoon weer in de kamer slapen i.p.v. bij mij. En Jonas ook
Die vindt het niks om alleen achter te blijven dus we slapen nu alledrie in mijn slaapkamer.
Zometeen nog een antibioticaboterham (wat een grote pillen zeg!) en dan weer naar bed
Ik hou haar nog een paar dagen als een havik in de gaten en dan kunnen de teugels wel weer wat losser denk ik en kan ze ook gewoon weer in de kamer slapen i.p.v. bij mij. En Jonas ook
Zometeen nog een antibioticaboterham (wat een grote pillen zeg!) en dan weer naar bed
Wat fijn om te horen Cathelijn ! Hou haar nog maar wel in de gaten de komende tijd want met het helen gaat de wond en hechtingen vaak jeuken dus heeft ze er wellicht meer erg in.
Ja dat was vandaag al wat erger. Ze blijft dus ook nog niet alleen in een kamer. Maar als het net zo gaat als drie maanden terug, dan hebben we aan het eind van de week het ergste toch echt wel gehad.Truus schreef: Wat fijn om te horen Cathelijn ! Hou haar nog maar wel in de gaten de komende tijd want met het helen gaat de wond en hechtingen vaak jeuken dus heeft ze er wellicht meer erg in.
Ja dat welCathelijn schreef: Ja dat was vandaag al wat erger. Ze blijft dus ook nog niet alleen in een kamer. Maar als het net zo gaat als drie maanden terug, dan hebben we aan het eind van de week het ergste toch echt wel gehad.
Weet je nu wat het eigenlijk was?
wat fijn dat het zo goed gaat met Floor!! Een dikke knuffel voor jullie allebei
en ach, ook 1 voor Jonas, die heeft ook wel een kus verdiend 
Dank je Dian! Jonas wil ook graag aandacht ja 
Truus: Floor maakt erg veel talg aan. De bulten zitten vol met talg en troep. Wellicht is het een nevenreactie op het fokken op veel vel
Ze heeft er nu ook nog veel hoor, ik denk dat ik wel aan de 20 kom als ik ze allemaal tel. Maar de meeste zijn kleine harde bultjes.
Truus: Floor maakt erg veel talg aan. De bulten zitten vol met talg en troep. Wellicht is het een nevenreactie op het fokken op veel vel
Ze heeft er nu ook nog veel hoor, ik denk dat ik wel aan de 20 kom als ik ze allemaal tel. Maar de meeste zijn kleine harde bultjes.
Timo heeft er ook een aantal waarvan twee grote. 1 op z'n borstkas en 1 op z'n zijflank. Verder kleinere ..Cathelijn schreef: Dank je Dian! Jonas wil ook graag aandacht ja
Is dit het zelfde als een "vetbult"?
Ik denk dat de hardere bultjes van Floor ook wel vetbultjes genoemd kunnen worden, dus ik denk wel dat het hetzelfde is. In principe niet schadelijk (gelukkig!).Truus schreef: Timo heeft er ook een aantal waarvan twee grote. 1 op z'n borstkas en 1 op z'n zijflank. Verder kleinere ..
Is dit het zelfde als een "vetbult"?
Heb ze laatst na laten kijken en voorlopig kijken we het nog even af.Cathelijn schreef: Ik denk dat de hardere bultjes van Floor ook wel vetbultjes genoemd kunnen worden, dus ik denk wel dat het hetzelfde is. In principe niet schadelijk (gelukkig!).
Maar als ik zie hoe Floor het nu doet...twijffel ik soms.
Zolang ze rustig zijn, zou ik ze mooi laten zitten Truus, waarom de risico's van een narcose nemen als het niet hoeft?Truus schreef: Heb ze laatst na laten kijken en voorlopig kijken we het nog even af.
Maar als ik zie hoe Floor het nu doet...twijffel ik soms.
-
Veerle-scrappyToo
- 5-sterren

Oh jee, ik stelde me bij het verhaal kleinere bulten voor
dat zijn serieuze wonden en dan in viervoud.
Nou ik hoop dat het goed gaat en ze snel en zonder al te veel jeuk mag genezen.
Nou ik hoop dat het goed gaat en ze snel en zonder al te veel jeuk mag genezen.
Nog steeds alles toppie met Floor?? 
Het begint een beetje te jeuken af en toe, dus ze heeft haar 'jurk' nu wat meer aan. Ik zal blij zijn als we een week verder zijn en ik niet meer zo hoef op te letten 
Maar het ziet er nog steeds goed uit hoor
Maar het ziet er nog steeds goed uit hoor