Nou, dat was niet alleen bassetgekken opgevallen, hoor! Blijft hij nooit eens achter de stoeprand hangen?
oh, het was jullie dus ook opgevallen zondag?
Nee, hij blijft nooit ergens achter hangen hoor
Ik ken wel bassetreuen (en teven ook trouwens) die zo dik en log zijn, dat ze wèl met hun piem of tepels over de grond zwabberen
Ja, we hebben het vorige week nog over Sils Piem gehad. Was ook de enige keer dat Sylvia direct begreep dat we het niet over haar hadden.
Maar Sil draagt z'n piem met verve.
Lijkt me trouwens wel heel vervelend voor zo'n hond waarbij het zaakie over de grond sleept.
Sonja schreef:
Ja, we hebben het vorige week nog over Sils Piem gehad. Was ook de enige keer dat Sylvia direct begreep dat we het niet over haar hadden.
Maar Sil draagt z'n piem met verve.
Lijkt me trouwens wel heel vervelend voor zo'n hond waarbij het zaakie over de grond sleept.
Ja, lijkt me ook geen pretje voor zo'n hond.
Was ook de enige keer dat Sylvia direct begreep dat we het niet over haar hadden.
Hahahahahahahahahahaahahahahahahahahaha
jeanne schreef:
ja, hij is heel erg sociaal met alle honden.
Alleen is ie soms een beetje wantrouwend tov vreemde mannen.
Ik vond inderdaad ook dat hij er al helemaal bij hoorde en hij maakte op mij een heel relaxte indruk. Heb niet gemerkt dat hij wantrouwend was t.o.v. vreemde mannen. Er er waren juist meer mannen bij dan anders.
ja, dat is eigenlijk ook alleen thuis, dat ie soms op een afstandje een beetje staat te blaffen tegen 'vreemde' mannen.
ach ja, het blijft een sulletje, die Sil
Sonja schreef:
Ik vond inderdaad ook dat hij er al helemaal bij hoorde en hij maakte op mij een heel relaxte indruk. Heb niet gemerkt dat hij wantrouwend was t.o.v. vreemde mannen. Er er waren juist meer mannen bij dan anders.
Precies! Dat vond ik nou ook . Misschien heeft hij alleen iets tegen Janneman