vince wordt geopereerd/ thuis/filmpje
Moderator: Lizzy
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: vince wordt geopereerd
morgen bel ik om een afspraak te maken, het kan zo niet langer en zal alleen maar erger worden..
hier in de kliniek laat ik het zeker niet doen en in Utrecht eigenlijk liever ook niet.....
dus gaan we toch maar weer naar naaldwijk, die arts wil graag zijn fout herstellen...
ik baal ervan maar het kan niet anders...
morgenochtend weer urine opvangen en dan maar weer eerst aan een kuur..
hier in de kliniek laat ik het zeker niet doen en in Utrecht eigenlijk liever ook niet.....
dus gaan we toch maar weer naar naaldwijk, die arts wil graag zijn fout herstellen...
ik baal ervan maar het kan niet anders...
morgenochtend weer urine opvangen en dan maar weer eerst aan een kuur..
Jakkes, daar zit je ook niet op te wachten. Maar dit getob is ook niks voor Vince, dus inderdaad heb je weinig keus. Op zich is het ook wel een nette oplossing van die da, denk ik. Dat het voor Vince weer opnieuw een nare ingreep is daar kan niemand nu nog iets aan veranderen.
-
Fynn
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat is balen zeg maar net wat iedereen alzegt zo kan het niet doorgaan.
Ik vind het wel netjes dat hij zijn fout toegeeft en dit wil rechtzetten.
Sterkte want kan me voorstellen dat het aardig wat stress geeft.
Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Ik vind het wel netjes dat hij zijn fout toegeeft en dit wil rechtzetten.
Sterkte want kan me voorstellen dat het aardig wat stress geeft.
Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

He jakkes meid, wat akelig joh
ach jeetje, arme Vince, en arme jij!

Tja, is wsch de minst slechte oplossing want telkens ontstekingen en incontinent wordt 'ie ook iet blij van maar jemig, wat een ellende
Heel erg veel sterkte voor jou wijffie

Tja, is wsch de minst slechte oplossing want telkens ontstekingen en incontinent wordt 'ie ook iet blij van maar jemig, wat een ellende
Heel erg veel sterkte voor jou wijffie
Heel veel sterkte 
Vince verdient nu wel een probleemloos leventje verder, hopelijk komt dat helemaal goed na de operatie
Vince verdient nu wel een probleemloos leventje verder, hopelijk komt dat helemaal goed na de operatie
Ik denk ook dat er geen keuze is.
Je zou eventueel DK Ridderkerk nog om een second opinion kunnen vragen.
Even met hun overleggen wat hun mening is.
Ik vind de oplossing vanuit Naaldwijk wel netjes!
veel sterkte meis!
Je zou eventueel DK Ridderkerk nog om een second opinion kunnen vragen.
Even met hun overleggen wat hun mening is.
Ik vind de oplossing vanuit Naaldwijk wel netjes!
veel sterkte meis!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik sluit me bij alle voorgaande wijze woorden aan. Vreselijk vervelend dat het moet gebeuren, maar zo'n jonge hond moet iets anders aan zijn hoofd hebben dan pijn en ongemak; dan liever nog even een week of twee in de lappenmand. Die is hij daarna waarschijnlijk toch weer snel vergeten, en als hij daardoor weer de oude wordt, is iedereen weer blij en gelukkig!
Sterkte en een knuffel!
Sterkte en een knuffel!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hier zien ze er geen heil in, dat zeiden ze vorige keer al, ze beginnen niet eens aan dit soort operaties..
morgen probeer ik iig sven nog te pakken te krijgen..
ik vindt het helemaal niks, als je hem nu zo zie liggen dan denk ik van manneke toch wat moet je straks weer doormaken, maar id zo kan het ook niet dat zou betekenen dat ie kuur op kuur gaat krijgen en dat verhelpt niet de oorzaak..
morgenochtend die kliniek bellen en heel eerlijk----------dan zou ik willen dat het vrijdag gelijk kan gebeuren(zal wel niet) maar anders blijf ik er tegenaan hikken..
morgen probeer ik iig sven nog te pakken te krijgen..
ik vindt het helemaal niks, als je hem nu zo zie liggen dan denk ik van manneke toch wat moet je straks weer doormaken, maar id zo kan het ook niet dat zou betekenen dat ie kuur op kuur gaat krijgen en dat verhelpt niet de oorzaak..
morgenochtend die kliniek bellen en heel eerlijk----------dan zou ik willen dat het vrijdag gelijk kan gebeuren(zal wel niet) maar anders blijf ik er tegenaan hikken..
Jeetje Ellen, het schiet niet echt op hè.
Maar zoals het nu gaat gaat het voor dat mannetje ook niet lekker.
Geef Vince maar een dikke knuffel.
Maar zoals het nu gaat gaat het voor dat mannetje ook niet lekker.
Geef Vince maar een dikke knuffel.
Wat een ellende,gelukkig kan er iets aan gedaan worden.
Snap je stress en de hoop dat het maar zo vlug mogelijk zou kunnen gebeuren.
Voor jou en Vince
Snap je stress en de hoop dat het maar zo vlug mogelijk zou kunnen gebeuren.
Voor jou en Vince
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
wat een ellende zeg ellen, lees t nu pas.
vince moet nu toch keer opknappen natuurlijk, dus hoop dat het allemaal zal helpen
vince moet nu toch keer opknappen natuurlijk, dus hoop dat het allemaal zal helpen
Hopenlijk word die na de operatie weer de oude Vince, want dit is ook niets voor je ventje 
Zoals ik al zei, jullie hebben eigenlijk geen keuze, het moet worden geopereerd, anders is straks zijn blaas kapot !!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het vertrouwen in behandelen een eind kwijt ben na de tegenslagen van de afgelopen tijd.....
Gelukkig weet Vince van niets..klein voordeel van hond zijn ...
Hopelijk kunnen jullie snel komen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het vertrouwen in behandelen een eind kwijt ben na de tegenslagen van de afgelopen tijd.....
Gelukkig weet Vince van niets..klein voordeel van hond zijn ...
Hopelijk kunnen jullie snel komen.
- Angelique
- 5-sterren

Nette reactie van die kliniek. En fijn dat ze nu ook kunnen zeggen wat er nu precies aan schort!
Ik denk ook dat je geen keuze hebt, hoe vervelend het ook is dat hij weer onder het mes moet....
Sterkte!
Ik denk ook dat je geen keuze hebt, hoe vervelend het ook is dat hij weer onder het mes moet....
Sterkte!