SHIT! SCHEERMESJE opgegeten!!!!
Moderator: Lizzy
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Re:SHIT! SCHEERMESJE opgegeten!!!!
Sja, maar hoelang kan je zoiets aankijken??? Ze heeft geen pijn, haar buik mag ik gewoon bevoelen...ze is wel een beetje sloom maar ik vind het moeilijk om te bepalen of dat daardoor komt, Ted is gewoon niet zo'n ochtendmens. Na vanochtend 8 uur heeft ze niet meer gekotst...
Ik denk dat ik zo maar even met haar ga wandelen, kijken of ze poept... Zal ik haar wel gewoon eten geven?? Er zit natuurlijk ook wel een hele berg peperkoek in dat kleine hondje...
Ik denk dat ik zo maar even met haar ga wandelen, kijken of ze poept... Zal ik haar wel gewoon eten geven?? Er zit natuurlijk ook wel een hele berg peperkoek in dat kleine hondje...
Nee, als ze kotst even geen eten. Ze spuugt uit wat ze niet kan verteren, dat is geen probleem. Houd wel in de gaten dat er geen bloed bij zit.
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Nope, er zat geen bloed bij...ik vind haar wel een beetje sloompjes... Ga zo even kijken of ze wil poepen... 
-
Femke
- 5-sterren

en? hoe is het nu met Ted?
Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar.
tjeeeeeeee geer,wat een gedoe,lees dit nu pas.. 
Hopelijk gaat het goed nu.......
Hoe is het?
p.s. Erna,ik had wel zuurkool liggen
(hoe kán het ook anders,heb een vent die zelfs met deze hittegolf nog in z'n flanelletje slaapt dus waarom dán ook geen zuurkool
..............)
Hopelijk gaat het goed nu.......
Hoe is het?
p.s. Erna,ik had wel zuurkool liggen
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Ze heeft gras gegeten als een koe...vervolgens het gras weer uitgespuugd... en gepoept. In haar poep zag ik niets vreemds, geen bloed, maar ook geen stukjes scheermes... Ze vraagt wel om eten, zal ik haar niet toch een beetje geven??
Je hebt kans dat ze dat even hard weer uitspuugt. Als het er met het gras niet uit is gekomen, zit het waarschijnlijk niet meer in haar maag. Ik zou even niets geven om haar maag tot rust te laten komen.
Geer ik ken geen hond die met dit weer niet sloompjes is 
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Nah, 't is hier na alle buitjes wel weer redelijk koel... Ze ging net wel vol frisse moet achter Doris aan, dus zo erg is het nu ook weer niet

-
Francisca
Gelukkig, wij willen Tedje graag een keer live zien. 
-
ine
Pfffffffff, ben blij, dat ik dit nu pas lees! 
Hoe is het nu?
Hoe is het nu?
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Ze ligt lekker te slapen... we gaan zo naar de winkel (vergaderen), dan kan Tannetje even een kijkje nemen...
Pfff Geer, ik hoop voor je dat Ted dat stukje scheermes gauw uitkakt. Ze zit in ieder geval niet verstopt en het is gunstig dat er geen bloed bij zat en dat Ted nog altijd achter Doris aan zit.
Rare hond, hoor. Wie eet er nou scheermesjes?
Rare hond, hoor. Wie eet er nou scheermesjes?