vince wordt geopereerd/ thuis/filmpje
Moderator: Lizzy
Re: vince wordt geopereerd/morgen al!
Heel veel sterkte morgen, hier wordt geduimd.
- HannekeKjell
- 5-sterren

Heel veel sterkte morgen, ik ga er ook voor duimen dat alles vlot en goed verloopt.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Kijk ik één dag niet bij Medisch en dan dit.
Wat een toestand met je ventje, Ellen. Het kan maar beter snel gedaan worden, zeker ook voor Vince. Vindt je het zelf niet erg snel, hem aan het eind van de ochtend al mee terug te nemen? Het lijkt mij toch best een behoorlijke operatie.
Wat een toestand met je ventje, Ellen. Het kan maar beter snel gedaan worden, zeker ook voor Vince. Vindt je het zelf niet erg snel, hem aan het eind van de ochtend al mee terug te nemen? Het lijkt mij toch best een behoorlijke operatie.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh ja, ik duim natuurlijk ook hard mee.
Sterkte morgen en ik duim dat het weer helemaal goed komt!
Heel veel sterkte morgen!
Ik weet niet of ik je morgenochtend hier nog op tijd spreek, dus wens ik jullie nu alvast heel veel sterkte, ook voor vannacht. Ik denk morgen aan jullie 
super snel..... dat wel maar het scheelt Vince ook weer een paar dagen klungelen...,,,Het komt vast goed.... 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Meis ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je knappe man!!!
Heel veel sterkte voor nu en morgen 
- spreeuwtje
- 5-sterren

ik heb meegelezen.. niet gereageerd nog.. 
maar ik duim duim duim dat morgen alles van een leie dakkie gaat..
en dat vanaf morgen jouw hondenkindertjes allemaal voor de komende 15 jaar volledig klaar zijn met dierenartsen..
sterkte hoor!
maar ik duim duim duim dat morgen alles van een leie dakkie gaat..
en dat vanaf morgen jouw hondenkindertjes allemaal voor de komende 15 jaar volledig klaar zijn met dierenartsen..
sterkte hoor!
Laat het na morgen dan wel weer goed komen met jouw manneke.
Beterschap en n goede afloop , ik duim mee
Beterschap en n goede afloop , ik duim mee
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
vindt het helemaal niks, kan wel janken, heb pijn in m'n buik en lijk wel dronken..
ik wil zo eerst even met die arts spreken voor ik vince uit handen geef, ik heb er zo ontzettend veel moeite mee..
dit gevoel wat ik heb zit me niet lekker...wil toch dat ze eerst een uitgebreide echo maken, ik ben zo bang dat of ze hem voor niks open maken of weet ik veel wat...
ik heb zoveel stress heb net maar wat ingenomen, ik wou dat het middag was...
en ja misschien snel dat we hem mee mogen nemen maar vince komt heel beroerd uit een narcose en dan bedoel ik dat ie kwaad is, op de hele wereld!!!!
en dan is ie het beste thuis af, maar als het niet kan dan blijft ie wat langer daar.....
ik wil zo eerst even met die arts spreken voor ik vince uit handen geef, ik heb er zo ontzettend veel moeite mee..
dit gevoel wat ik heb zit me niet lekker...wil toch dat ze eerst een uitgebreide echo maken, ik ben zo bang dat of ze hem voor niks open maken of weet ik veel wat...
ik heb zoveel stress heb net maar wat ingenomen, ik wou dat het middag was...
en ja misschien snel dat we hem mee mogen nemen maar vince komt heel beroerd uit een narcose en dan bedoel ik dat ie kwaad is, op de hele wereld!!!!
en dan is ie het beste thuis af, maar als het niet kan dan blijft ie wat langer daar.....
sterkte El!!!!
knuffel voor vince 
Ik denk heel hard aan jullie en de duimpjes draaien hier al op volle toeren! Ellen, dat nare gevoel dat je nu hebt, is dat niet ook gewoon "oud zeer" dat nu even heel heftig de kop op steekt? Je hebt op da-gebied met je honden natuurlijk al veel te verwerken gehad en ik kan me voorstellen dat je vertrouwen in de medische zorg toch best een aardige knauw heeft opgelopen... Ik weet niet of dat 't is, of dat 't puur intuïtie is? Nog even een gesprekje met de arts lijkt me (zeker als dit jou gerust kan stellen) geen slecht idee. Probeer afleiding te zoeken, ga iets doen met de jongens, maak een wandeling, ga naar 'n vriendin, maar blijf niet in je eentje wachten en tobben... Schakel je telefoon door naar je mobiel en zoek afleiding! Van wachten wordt je knetter gek.... Keep it cool, en heel veel sterkte!
We duimen snoeihard voor Vince en kijken allemaal met positiviteit naar de toekomst: Vince wordt weer helemaal de oude! Go Vince!!!!!!