vince wordt geopereerd/ thuis/filmpje
Moderator: Lizzy
Re: vince wordt geopereerd/ thuis/filmpje
gelukkig dat die pillen werken, hoop dat het doorzet.
je hebt groot gelijk met die narcose, ik zou het ook zo lang als mogelijk uitstellen
je hebt groot gelijk met die narcose, ik zou het ook zo lang als mogelijk uitstellen
Dat is goed nieuws!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Nou idd! Ik duim dat het zo blijft!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
net erwin gebeld 
en hij was super vriendelijk en denkt dat het zeker het proberen waard is om met vince aan de gang te gaan!!!!!!
hij wil het zelfs op zaterdag of zondag doen, nou ja super is dat!!!!
even kortsluiten hoe en wanneer(ik kan niet rijden
) en dan ga ik zeker naar Heiloo!!!!
Maar, er is iem die heel lief is om met mij mee te denken, die heeft het filmpje ook aan een arts laten zien en die snapt niet dat, omdat vince al een paar keer 'open' is geweest, dat ze niet zijn blaas hebben opgeligt/vastgezet omdat die diep in zijn bekken ligt, zodat als vince ligt hij constant druk heeft op zijn blaas dus als hij dan gaat staan hij dan gewoon staat te plassen......
wat een complex manneke .........................maar ik hou wel van hem hoor!!!!
en hij was super vriendelijk en denkt dat het zeker het proberen waard is om met vince aan de gang te gaan!!!!!!
hij wil het zelfs op zaterdag of zondag doen, nou ja super is dat!!!!
even kortsluiten hoe en wanneer(ik kan niet rijden
Maar, er is iem die heel lief is om met mij mee te denken, die heeft het filmpje ook aan een arts laten zien en die snapt niet dat, omdat vince al een paar keer 'open' is geweest, dat ze niet zijn blaas hebben opgeligt/vastgezet omdat die diep in zijn bekken ligt, zodat als vince ligt hij constant druk heeft op zijn blaas dus als hij dan gaat staan hij dan gewoon staat te plassen......
wat een complex manneke .........................maar ik hou wel van hem hoor!!!!
Fijn Ellen dat Erwin je wil helpen !!!!
Misschien kunnen ze niet zien dat zijn blaas diep ligt als hij open is ?

Misschien kunnen ze niet zien dat zijn blaas diep ligt als hij open is ?
- *Nikki*
- 5-sterren

Fijn dat je bij Erwin terecht kan!
Ik ben ook pas nog bij Erwin geweest met Deja die heb wel een heel ander probleem maar ik ben uiterst tevreden over wat hij bereikt heb met haar in 2 keer een half uur. Ze loopt niet meer als een hobbelpaard maar heel gelijkmatig, dus heb er zeer zeker baat bij gehad, hoop dat het voor Vince ook goed komt.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
wat bedoel je nou?Nynke F schreef: Fijn Ellen dat Erwin je wil helpen !!!!
Misschien kunnen ze niet zien dat zijn blaas diep ligt als hij open is ?![]()
![]()
Allemachtig wat een gedoe allemaal sterkte met je mannetje hoor.
Fijn dat de medicatie aanslaat en nog fijner dat je dit weekens bij Erwin terecht kan.
Heeft het menneke maar een knufje en jezel feen pluim , want je doet het erg goed hoor
Heeft het menneke maar een knufje en jezel feen pluim , want je doet het erg goed hoor
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
dit weekend ga ik nog niet......maar wel binnenkort..
en of ik het zo goed doet, ik weet het niet hoor, maar vindt dat ik m'n gevoel moet volgen
en ik heb totaal geen goed gevoel over het feit hem weer open te laten maken, dat zit me niet lekker, ben er een beetje bang voor.....dus doe ik dat niet en ga lekker naar erwin!
en of ik het zo goed doet, ik weet het niet hoor, maar vindt dat ik m'n gevoel moet volgen
en ik heb totaal geen goed gevoel over het feit hem weer open te laten maken, dat zit me niet lekker, ben er een beetje bang voor.....dus doe ik dat niet en ga lekker naar erwin!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Wat fijn dat Erwin denkt dat ie wat kan betekenen voor Vin!!
Misschien kan ik je wel op een zaterdag helpen?!
Misschien kan ik je wel op een zaterdag helpen?!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
dat vindt ik heel lief aangeboden, maar je bent wel je vrije zaterdag kwijt, en dat wil ik niet...
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Hou het aanbod maar in je achterhoofd!! We kunnen vats in omgeving heiloo wandelenvanaalst schreef: dat vindt ik heel lief aangeboden, maar je bent wel je vrije zaterdag kwijt, en dat wil ik niet...
Dit:vanaalst schreef: wat bedoel je nou?
Jij schrijft dus dat de blaas diep ligt, waardoor hij plast als hij staat; maar als Vinnie onder narcose ligt, zien de artsen niet dat de blaas diep ligt, dus denken ze misschien niet aan het vastzetten ?vanaalst schreef: omdat vince al een paar keer 'open' is geweest, dat ze niet zijn blaas hebben opgeligt/vastgezet omdat die diep in zijn bekken ligt, zodat als vince ligt hij constant druk heeft op zijn blaas dus als hij dan gaat staan hij dan gewoon staat te plassen......