Brokjes

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Brokjes

Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

[quote="Gijsbert"]
Ik kom er ook steeds meer achter dat vers vlees beter is. Maar ik was in de veronderstelllling dat ik met Yarrah al een eind in de gede richting zat. Bi ologisch kklonk mij goed in de oren.
[/quote]
Helaas wel biologisch 'doodgestoomd'  :(
Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

Biologisch zegt alleen maar iets over waar de ingrediënten vandaan komen, maar helaas niets over de samenstelling van het voer. Ik heb helaas zeer slechte erbvarignen met Yarrah.
Veel diarree, vachtproblemen of simpelweg niet willen eten.
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

[quote="Gijsbert"]
Ik kom er ook steeds meer achter dat vers vlees beter is. Maar ik was in de veronderstelllling dat ik met Yarrah al een eind in de gede richting zat. Bi ologisch kklonk mij goed in de oren.
[/quote]

Voor jouw geruststelling, er zijn ook biologische vers vlees merken, zoals Bandit en volgens mij heeft Carnibest nu ook een eco variant? (of is dat weer wat anders?)
Gijsbert
1-ster
1-ster

Bericht door Gijsbert »

Inderdaad, dat is nu marketing. Je spreekt vol lof over een product en benadrukt haar goede kanten. Dit trekt de consumenten aan en het produkt wordt goed verkocht. Dit is wat men wil bereiken, de slechte kanten merkt de klant helaas maar al te vaak bij ondervinding.
Tyndareus
1-ster
1-ster

Bericht door Tyndareus »

Tja, de aflevering "Petfood" van de Keuringsdienst van Waarde (RVU) maakt dit heel duidelijk. Mocht je deze aflevering nog nooit gezien hebben dan is deze te vinden op Youtube. Zoeken onder Petfood part 1 all1, all2, all3 en all4 (4 delen dus).
rheawithpixels
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door rheawithpixels »

De marketeers achter brokken zijn dezelfde die ons proberen te laten geloven dat McDonalds gezond is  ;D ;D ;D
dingogirl
1-ster
1-ster

Bericht door dingogirl »

als je toch brokken wilt voeren die zonder granen maar mét veel vlees en dierlijke ingrediënten zijn zou ik orijen of acana brok voeren.
deze is beter dan alle andere brokken
marianne :dog:
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Ook daar zit nog altijd zo'n 30% zetmeel in, ondanks hun mooie verhalen over dat honden en katen geen koolhydraten nodig hebben  ::)
Goeie brokken bestaan gewoon niet, dat is een contradictio in terminis.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="dingogirl"]
als je toch brokken wilt voeren die zonder granen maar mét veel vlees en dierlijke ingrediënten zijn zou ik orijen of acana brok voeren.
deze is beter dan alle andere brokken
marianne :dog:
[/quote]

Alle leuke verhaaltjes ten spijt blijft het doodgekookte droge meuk.  Verder hebben we hier op hét vers voerforum weinig tot geen behoefte aan enige vorm van brokpromotie.
Netty
5-sterren
5-sterren

Bericht door Netty »

en? heb je al vers geprobeerd?
Gijsbert
1-ster
1-ster

Bericht door Gijsbert »

Jazeker! Wendy eet haar ve rs vlees met smaak. In eerste insantie kreeg ze diit omdat ze anders geen brokken at. Op termijn wil ik overschakelen naar volledig vers
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Gewoon de brokkies er meteen uitpletteren en lekker op kvv blijven  ;) :biggrin2:
Gijsbert
1-ster
1-ster

Bericht door Gijsbert »

Aan de ene kant zou ik dat wel willen, zeker nu ik de BROK WAARHEID op www.dogshapeweb.nl heb gelezen. Aan de andere kent gooi je niet zomaar geld weg maar wil ik de brokjes ook niet verkopen of schenken aan ie mand omm hem of haar op te zadelen met 'gruwelijke troep.'
de Meiden
5-sterren
5-sterren

Bericht door de Meiden »

[quote="Gijsbert"]
Aan de ene kant zou ik dat wel willen, zeker nu ik de BROK WAARHEID op www.dogshapeweb.nl heb gelezen. Aan de andere kent gooi je niet zomaar geld weg maar wil ik de brokjes ook niet verkopen of schenken aan ie mand omm hem of haar op te zadelen met 'gruwelijke troep.'[/quote]

Maar je eigen woefke wel......?

Er zijn genoeg mensen die daar toch wel anders over denken, dus met schenken gooi je dan geen geld weg... ::)
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

Weet je, wanneer 'n nieuw lid van plan is om over te stappen,maar toch liever dan eerst de brokjes op maakt,dan vind ik dat we dat gewoon aan de eigenaar over moeten laten.
Ik heb er zelf geen probleem mee wanneer er dure brokken samen met KVV word gegeven totdat de zak leeg is.
Het resultaat is tenslotte dat de hond op rauw gaat, maar dat word niet altijd in 1 dag gedaan,
en als 't 'n week of 2 langer duurd voordat ie compleet over is maakt voor mij echt niet veel uit.
Brokjes kunnen wel met KVV(gemalen bot) gemengd,maar niet met grotere botten die de hond zelf klein maalt.
Dan 1 maaltijd brok en de andere maaltijf barfonderdelen geven

Plaats reactie