Ik durf het niet!!!

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Ik durf het niet!!!

MargaS
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door MargaS »

Nynke F schreef: je bent nu 9-10 dagen bezig? dan kun je dat wel aan de onlasting zien hoor  :) :) nog niet aan de vacht waarschijnlijk en ook niet aan de lijfucht, maar wel aan de ontlasting  :)
Nee, gisteren het nekje en de eng krakende vleugeltjes gegeven. Voor mijn gevoel moeten daar scherpe punten aanzitten. Helemaal niet waar hoor, ik weet het wel want anders zouden hier allemaal honden zijn met problemen en dat is niet zo.

Het is echt even wennen. Ze krijgt altijd al verschillende soorten KVV. Ze glanst prachtig en ruikt totaal niet naar hond.
Heeft goede en weinig ontlasting maar ik wil wat voeren betreft graag nog een beetje meer de barfkant op.
Maar.... zoals de titel al zegt. Ik vind/vond het doodeng.
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

:thumbup:
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Orb schreef: Maar.... zoals de titel al zegt. Ik vind/vond het doodeng.
En als je je nu vasthoudt aan het feit, de wetenschap, dat een hond voor 99% dezelfde spijsvertering heeft als een wolf? Als je in de dierentuin, of op een film, een wolf ziet eten ziet dat er toch ook goed uit ?

Maak je geen zorgen, zolang je maar geschikte botten voert met voldoende vlees eraan of erbij, komt het goed  :) :) :) :) :)
Henny V.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Henny V. »

Nee, gisteren het nekje en de eng krakende vleugeltjes gegeven. Voor mijn gevoel moeten daar scherpe punten aanzitten. Helemaal niet waar hoor, ik weet het wel want anders zouden hier allemaal honden zijn met problemen en dat is niet zo.
:biggrin2: Zo zat ik vanavond met afschuw naar mijn honden te kijken hoe ze de graten van hun sardien op zaten te eten.
Als ik er ook maar 1tje vind in mijn kibbeling ga ik al over me nek :-X
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

jouw kibbeling is toch niet rauw Henny ??  ::) ;)

Plaats reactie