hydrothrapie

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: hydrothrapie

Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

:dog: heeee Sheeeeeeeelaaaa, ik wil wel een deet met je!!!  :dog:
lightning
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door lightning »

hahah is goed hoor yuki. waar woon je yuki? sheila wil ook wel een date met jou.... maar is niet zo dapper en erg blafferig in het begin en verlegen
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

lightning schreef: hahah is goed hoor yuki. waar woon je yuki? sheila wil ook wel een date met jou.... maar is niet zo dapper en erg blafferig in het begin en verlegen
Yuki is al naar bed  >:(                                                                              ;)
Maar...eh...Yuki woont in Nijmegen  :)
lightning
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door lightning »

yuki11 schreef: Yuki is al naar bed   >:(                                                                               ;)
Maar...eh...Yuki woont in Nijmegen  :)
yuki nu al naar bed? een oude man? of gewoon puur schoonheidsslaapje ;).. nijmegen en dan ga je daarheen vor hydroptherapie?? of is het voor jou dichterbij..... ;D
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

lightning schreef: yuki nu al naar bed? een oude man? of gewoon puur schoonheidsslaapje ;).. nijmegen en dan ga je daarheen vor hydroptherapie?? of is het voor jou dichterbij..... ;D
Yuki is een oude man en doet inderdaad geregeld schoonheidsslaapjes, en nog steeds met succes hoor  :D.
Voor mij is Kamerik eigenlijk net zo ver rijden als voor Yuki, hoewel hij altijd iets na mij aankomt  :biggrin2:
Maar ik werk in Wijk bij Duurstede en in Kamerik kun je op sommige dagen ook in de avond zwemmen, dussssss misschien valt er voor ons iets te combineren. Zo niet, dan gaan we toch wel hoor....en maken we er een leuk dagje uit van  ;D
lightning
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door lightning »

yuki11 schreef: Yuki is een oude man en doet inderdaad geregeld schoonheidsslaapjes, en nog steeds met succes hoor  :D.
Voor mij is Kamerik eigenlijk net zo ver rijden als voor Yuki, hoewel hij altijd iets na mij aankomt  :biggrin2:
Maar ik werk in Wijk bij Duurstede en in Kamerik kun je op sommige dagen ook in de avond zwemmen, dussssss misschien valt er voor ons iets te combineren. Zo niet, dan gaan we toch wel hoor....en maken we er een leuk dagje uit van   ;D
ik ben de weg kwijt. yuki is toch de hond en jij het baasje? of praat ik nu met 2 baasjes :-[ ikkuh raak in de war. maruhh hoe zag je dat voor je dat combineren? :)
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

lightning schreef: ik ben de weg kwijt. yuki is toch de hond en jij het baasje? of praat ik nu met 2 baasjes :-[ ikkuh raak in de war. maruhh hoe zag je dat voor je dat combineren? :)
Zal ik dan maar een routebeschrijving voor je uitprinten??  ;D

Klopt hoor, Yuki is t witje en ik t baasje  ;)
En Yuki komt altijd iets na mij, omdat hij achterin de auto ligt  :D

Ik heb geen idee of er uberhaupt meerdere honden tegelijk in t zwembadje mogen??
annemiek h
1-ster
1-ster

Bericht door annemiek h »

Plaats reactie