hydrothrapie
Moderator: Lizzy
Re: hydrothrapie
hahah is goed hoor yuki. waar woon je yuki? sheila wil ook wel een date met jou.... maar is niet zo dapper en erg blafferig in het begin en verlegen
Yuki is al naar bedlightning schreef: hahah is goed hoor yuki. waar woon je yuki? sheila wil ook wel een date met jou.... maar is niet zo dapper en erg blafferig in het begin en verlegen
Maar...eh...Yuki woont in Nijmegen
yuki nu al naar bed? een oude man? of gewoon puur schoonheidsslaapjeyuki11 schreef: Yuki is al naar bed >:( ;)
Maar...eh...Yuki woont in Nijmegen![]()
Yuki is een oude man en doet inderdaad geregeld schoonheidsslaapjes, en nog steeds met succes hoorlightning schreef: yuki nu al naar bed? een oude man? of gewoon puur schoonheidsslaapje.. nijmegen en dan ga je daarheen vor hydroptherapie?? of is het voor jou dichterbij.....
![]()
Voor mij is Kamerik eigenlijk net zo ver rijden als voor Yuki, hoewel hij altijd iets na mij aankomt
Maar ik werk in Wijk bij Duurstede en in Kamerik kun je op sommige dagen ook in de avond zwemmen, dussssss misschien valt er voor ons iets te combineren. Zo niet, dan gaan we toch wel hoor....en maken we er een leuk dagje uit van
ik ben de weg kwijt. yuki is toch de hond en jij het baasje? of praat ik nu met 2 baasjesyuki11 schreef: Yuki is een oude man en doet inderdaad geregeld schoonheidsslaapjes, en nog steeds met succes hoor.
Voor mij is Kamerik eigenlijk net zo ver rijden als voor Yuki, hoewel hij altijd iets na mij aankomt
Maar ik werk in Wijk bij Duurstede en in Kamerik kun je op sommige dagen ook in de avond zwemmen, dussssss misschien valt er voor ons iets te combineren. Zo niet, dan gaan we toch wel hoor....en maken we er een leuk dagje uit van ;D
Zal ik dan maar een routebeschrijving voor je uitprinten??lightning schreef: ik ben de weg kwijt. yuki is toch de hond en jij het baasje? of praat ik nu met 2 baasjesikkuh raak in de war. maruhh hoe zag je dat voor je dat combineren?
![]()
Klopt hoor, Yuki is t witje en ik t baasje
En Yuki komt altijd iets na mij, omdat hij achterin de auto ligt
Ik heb geen idee of er uberhaupt meerdere honden tegelijk in t zwembadje mogen??
-
annemiek h
- 1-ster

Hilversum is een stukje dichterbij http://www.dgcromer.nl/praktijk.html en Eemnes ook http://www.dierfysio-eemnes.nl/html/aqu ... r.htm