Kosten per maand...
Moderator: Lizzy
Re: Kosten per maand...
Ik voer Mexx voor 40 euro per maand ong. En dat is incl 1 dag in de week braadkuiken/kuikenbouten en 1x per week HB zalm. Hij mag 700 gr per dag
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
ik heb in een jaar tijd alles bijgehouden wat ik heb ingekocht voor mijn 4 honden. Ik kom dan uit op €6,= per hond per week. Maar heb natuurlijk dan nog wel een behoorlijke voorraad in de vriezers. Kefir en groente heb ik niet meegeteld
Laatst gewijzigd door *Monique op ma 16 nov 2009, 06:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
wendy hostyn
- 1-ster

ik kom per maand uit op een 70euro voor vier honden (labrador x, twee collies en een kleine kruising) en vier katten
-
Staftime
- 5-sterren

- Contacteer:
Per maand momenteel zo'n 50 euro voor twee honden.
Geen flauw idee

Misschien eens bijhouden. Ze eten hier veel gratis spul (uit het lokale slachthuis) en van eigen slacht en wild uit mill en goedkoop kip en af en toe smuldier.
Volgens mij vele malen goedkoper dan brok
en.... het schijnt nog gezonder te zijn ook
8) 
Misschien eens bijhouden. Ze eten hier veel gratis spul (uit het lokale slachthuis) en van eigen slacht en wild uit mill en goedkoop kip en af en toe smuldier.
Volgens mij vele malen goedkoper dan brok
-
Lil
Ik betaal een 60 tot 70 euro per maand, voor twee honden en twee katten en af en toe nog wat voor het hondje van mijn vader.
Ik ben toch over 300eu per maand kwijt
2 DH op duck
2 katten op prooidier
2 DH op duck
2 katten op prooidier
Pff das een aardig bedrag,isabel debacker schreef: Ik ben toch over 300eu per maand kwijt![]()
2 DH op duck
2 katten op prooidier
Hier zo'n 100 tot max. 180 euro per maand kwijt voor 5 honden en 2 katten.
-
Bennie
Duck en prooidier zijn inderdaad niet goedkoop.
Volgens mij is het overigens realistischer/makkelijker om de gemiddelde kiloprijzen met elkaar te vergelijken dan de totale kosten per maand
.
Volgens mij is het overigens realistischer/makkelijker om de gemiddelde kiloprijzen met elkaar te vergelijken dan de totale kosten per maand
-
GoldenCavaliers
Ik ben kwijt voor 1 golden,3 cavaliers en 2 katten € 150,00 per maand aan Carnibest.Ik vind dit zelf erg veel geld en vraag me ook dagelijks af of het niet goedkoper kan en hoe lang ik deze manier van voeren kan volhouden.Ik heb het al eens vergeleken met barf,maar dan kwam ik maar ietsjes goedkoper uit dan nu,en om eerlijk te zijn wil ik niet barfen,dus dan zou het puur om de goedkoopheid gaan.Ik ga nu maar wat meer Smuldier oid voeren om de kosten toch wat naar beneden te krijgen. 
-
Bennie
Zowel voor de katten als de honden kun je met gemiddeld 1,50-1,80 per kilo voer uit (en dat is best een luxe mix).
Je hebt dan wel een grote vriezer nodig, maar ik neem aan dat je de CB nu ook per 100 kilo koopt?
Je hebt dan wel een grote vriezer nodig, maar ik neem aan dat je de CB nu ook per 100 kilo koopt?
Laatst gewijzigd door Bennie op vr 01 jan 2010, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
GoldenCavaliers
Nee per 30 kilo,ik heb een tafelmodelvriezertje en er past maximaal 50-60 kilo in.Maar ook ons eigen eten moet er dan nog bij,dus het is meestal flink passen en meten.Bennie schreef: Zowel voor de katten als de honden kun je met gemiddeld 1,50-1,80 per kilo voer uit (en dat is best een luxe mix).
-
Bennie
Als je ruimte hebt voor een grotere vrieskist, zo'n energiezuinige heb je er gok ik met iets meer dan een jaar uit
.
-
GoldenCavaliers
Ruimte zat alleen het geld voor een nieuwe vriezer heb ik niet en het ziet er niet naar uit dat daar op kort termijn verandering in komt.Bennie schreef: Als je ruimte hebt voor een grotere vrieskist, zo'n energiezuinige heb je er gok ik met iets meer dan een jaar uit.