We dachten dat ze allemaal verschrikkelijk ranzig waren, maar gelukkig niet...........Dat scheelt een hoop in de kosten moet ik eerlijk zeggen als je het vergelijkt met de cb....
Maar wij konden geen grote hoeveelheden bestellen, omdat onze vriezer gewoonweg niet groot genoeg was.
Dat probleem hebben we opgelost! Via internet een tweedehands vrieskist gevonden en mijn man gaat die morgenavond ophalen, half uurtje rijden van ons af.
En dan gaan we bestellen bij Kiezebrink (dus als er nog mensen bestellen bij Kiezebrink en ik Zeeland wonen.............
Als we dan echt meer gaan barfen, dan hebben we tenminste plek om alles in te vriezen. En ik moet heel eerlijk zeggen dat het veel makkelijker is om een paar kippenvleugels die buitenren in te mikken, dan alles af te staan wegen hoor............
Dus we gaan gewoon een beetje van allebei doen. En als we merken dat ze makkelijk de dingen van Kiezebrink eten, dan kunnen we steeds meer barfen.
Weten jullie trouwens of de smuldier ook compleet is? Of als je smuldier geeft en kiezebrink, moet je dan ook supplementen geven?