Wie wil er mee nadenken over Jonas
Moderator: Lizzy
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Re: Wie wil er mee nadenken over Jonas
He bah, wat naar
arme Jonas 
Beterschap met de poot!
Beterschap met de poot!
Arme Jonas
. Dat is een akelig gezicht he Cathelijn..zo zielig. Bij Timo helpen de pijnstillers gelukkig enigsinds. Welke medicijnen heeft Jonas nou? Ik ben benieuwd wat Marine 4 februari gaat doen en hou dit topic in de gaten.
Dikke knuffel voor Jonas en jou

Dikke knuffel voor Jonas en jou
- Charlie Angel
- Moderator
Ach gossie, arme Jonas, wat zielig om hem zo te moeten zien. 
Ik hoop dat hij zich snel beter zal voelen door de pijnstilling en dat Martine wat voor hem kan doen.
Ik hoop dat hij zich snel beter zal voelen door de pijnstilling en dat Martine wat voor hem kan doen.
Hè bah wat ontzettend rot Cathelijn.
Hier gaat het ook niet veel beter hoor. Meneer was nu kreupel aan beide voorpoten.
Hij had te gek lopen doen op de wandeling waardoor hij linksvoor te veel had belast. Daarna besloot meneer thuis van de bank te springen en op zijn rechterpoot te landen wat dus ook niet goed ging.
Zucht....
Ik ga Martine maar weer eens bellen.
Hier gaat het ook niet veel beter hoor. Meneer was nu kreupel aan beide voorpoten.
Hij had te gek lopen doen op de wandeling waardoor hij linksvoor te veel had belast. Daarna besloot meneer thuis van de bank te springen en op zijn rechterpoot te landen wat dus ook niet goed ging.
Zucht....
Ik ga Martine maar weer eens bellen.
Ach, wat sneu...

Sterkte, ik hoop dat hij zich door de pijnstillers wat beter voelt
Sterkte, ik hoop dat hij zich door de pijnstillers wat beter voelt
Ow jee, Cathelijn, hij ook al??Cathelijn schreef: Jonas is ontzettend kreupel nu linksvoor. Echt zielig om te zien
We gaan 4 januari maar weer naar Martine en ik heb met haar en net met Tannetje afgesproken om Jonas tussenin op de pijnstillers te zetten.
Een andere dan Previcox want daar kreeg hij alleen rare vlekken van
Het doet gewoon zeer om hem zo te zien strompelen
Hoop dat de pijnstillers gaan werken bij hem!!
Heeft het een relatie naar de laatste behandeling??
Heel veel sterkte en beterschap voor Jonas!!
(p.s. wij gaan de 21ste weer)
Dank jullie wel allemaal. Tja hij blijft nog steeds zichzelf gelukkig, maar hij kruipt wel sneller zijn mandje in.
Na de laatste behandeling bij Martine heb ik niet veel verandering gezien. Nu pas, en dan dus niet de goede kant op.
Nou reageerde hij elke keer al vrij subtiel. Ik ben nu al tevreden als hij teruggaat naar hoe hij twee weken geleden was.
Je verlegt je grenzen he? Gelukkig is hij nog echt niet van plan het bijltje er bij neer te gooien, maar het spookt nu wel in mijn hoofd.
Hopelijk gaat dat weer weg als hij op de pijnstillers reageert, wat dus nog even afwachten is...
Na de laatste behandeling bij Martine heb ik niet veel verandering gezien. Nu pas, en dan dus niet de goede kant op.
Nou reageerde hij elke keer al vrij subtiel. Ik ben nu al tevreden als hij teruggaat naar hoe hij twee weken geleden was.
Je verlegt je grenzen he? Gelukkig is hij nog echt niet van plan het bijltje er bij neer te gooien, maar het spookt nu wel in mijn hoofd.
Hopelijk gaat dat weer weg als hij op de pijnstillers reageert, wat dus nog even afwachten is...
Ach gos, arme lieve Jonas
, veel sterkte met hem. Hopelijk doen de pijnstillers hun werk.
Dikke knuffel voor Jonas, maar ook voor jou 
voor jullie

Reageert Jonas al op de pijnstillers?
Misschien een hoopvoller berichtje....Cathelijn schreef: Dank jullie wel allemaal. Tja hij blijft nog steeds zichzelf gelukkig, maar hij kruipt wel sneller zijn mandje in.
Ik ben eind november volgens mij voor de 4e of 5e keer bij Martine geweest en dat was de 1e keer dat Yuki er beter weg ging als dat ie kwam. Tot die tijd was het steeds alleen maar erger...zelfs zo dat ie bij wijze van spreken fluitend naar binnen ging en kreupel/gammel weer naar buiten.
Dit keer was het omgekeerd en de uren na de behandeling was ie zelfs lichtelijk euforisch
het heeft een dag of 5 aangehouden. Nu is ie weer wat minder en heeft ook vooral last van zijn linker voorpoot. Ik zou hem pijnstillers geven nu als ik niet weer een afspraak gepland had......kan nu dus even niet eigenlijk. Dus hij moet t nog maar even uitzingen....
Ik ben heel benieuwd naar het effect van de volgende behandeling
Tijd is soms een wondermiddel!!
Ik heb ze morgen in huis verwacht ik. Dus pas komend weekend kan ik hier iets over zeggenTruus schreef: Reageert Jonas al op de pijnstillers?