OkéCathelijn schreef: Ik heb ze morgen in huis verwacht ik. Dus pas komend weekend kan ik hier iets over zeggen![]()
Wie wil er mee nadenken over Jonas
Moderator: Lizzy
Re: Wie wil er mee nadenken over Jonas
Ik weet de naam nietTruus schreef: Oké. Op welke pijnstiller zit je te wachten dan?
Carprodyl
Carprodyl is een goede pijnstiller/ontstekingsremmer werkt bij mijn hond uitstekkend!

Sinds gisteren (net voor de eerste pijnstiller) loopt Jonas weer beter. Vandaag (tweede dag pijnstilling) was hij zelf een momentje euforisch 
Zo lekker om hem even gek te zien doen. Hij heeft ook even met zijn jasje aan in de buggy gezeten, maar toen ik stilstond om op Floor te wachten, wilde hij er uit.
Hij loopt stukken minder kreupel nu. Afgelopen week hoorde ik hem op elke moeilijke stap hard uitademen en dat is nu ook bijna weg.
We lijken weer de goede kant op te gaan
Zo lekker om hem even gek te zien doen. Hij heeft ook even met zijn jasje aan in de buggy gezeten, maar toen ik stilstond om op Floor te wachten, wilde hij er uit.
Hij loopt stukken minder kreupel nu. Afgelopen week hoorde ik hem op elke moeilijke stap hard uitademen en dat is nu ook bijna weg.
We lijken weer de goede kant op te gaan
Wat heerlijk dat Jonas goed reageert op de pijnstillers. Het is al heel wat joh. Timo doet het nu ook goed op de volledige dosering. Blijkt dat hij die toch écht nodig heeft.
Vandaag ging het zo goed dat ik er blij van werd
Vandaag ging het zo goed dat ik er blij van werd
Fijn dat het zo goed werkt voor Timo. Als zij blij zijn, dan zijn wij dat ook he?Truus schreef: Wat heerlijk dat Jonas goed reageert op de pijnstillers. Het is al heel wat joh. Timo doet het nu ook goed op de volledige dosering. Blijkt dat hij die toch écht nodig heeft.
Vandaag ging het zo goed dat ik er blij van werd![]()
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
fijn zeg!!!!
Dus de verbetering zette al in VOOR de pijnstillers??Cathelijn schreef: Sinds gisteren (net voor de eerste pijnstiller) loopt Jonas weer beter. Vandaag (tweede dag pijnstilling) was hij zelf een momentje euforisch
We lijken weer de goede kant op te gaan![]()
Hier ook een dartelende jonge god
Ik denk dat het door de vrieskou komt! Goed weer voor de gewrichten!!
Geniet van de euforie van Jonas!!!
Morgen gaan we weer!!
Hopelijk is het te doen op de weg...

En bij Martine in de schuur zal het ook wel heeeeeeeeeeeel koud zijn

Hopelijk is het te doen op de weg...
En bij Martine in de schuur zal het ook wel heeeeeeeeeeeel koud zijn
Daar zal het zeker koud zijn! Hopelijk zijn de wegen dan weer wat beter te rijden...yuki11 schreef: Morgen gaan we weer!!
Hopelijk is het te doen op de weg...![]()
En bij Martine in de schuur zal het ook wel heeeeeeeeeeeel koud zijn![]()
![]()
Heeft ze geen verwarming daar?yuki11 schreef: Morgen gaan we weer!!
Hopelijk is het te doen op de weg...![]()
En bij Martine in de schuur zal het ook wel heeeeeeeeeeeel koud zijn![]()
![]()
Nee, behalve een klein straalkacheltje voor de patient en de behandelaarHitam schreef: Heeft ze geen verwarming daar?
Het was dus koud, er lag zelfs sneeuw in de schuur (onder de pannen door gestoven, en er tussendoor...je kunt zo hier en daar namelijk naar buiten kijken, door t dak
Maar ze was tevreden over Yuki!!
Hetgeen er nu nog te constateren viel, was erg oppervlakkig. Een lichte blokkade op de overgang thoracale-/lumbale wervels, een lichte spanning in t sacrale gedeelte en een restprobleem in borstgebied (borstvlies en zenuwknopen).
Ze heeft hem behandeld en we wachten het nu even af. Halverwege januari zal ik haar bellen om even te overleggen en eventueel nog een behandeling in te plannen.
Voor alsnog ben ik heel tevreden met het resultaat!!
Wat eigenlijk dus pas sinds de éénnalaatste keer is ingezet.
En we zijn er heel blij mee!!
Goed nieuws zeg! Zeker ook omdat je het echt aan hem merkt, toch?
Hopelijk kun je in januari aan haar melden dat je voorlopig niet meer komt

Hopelijk kun je in januari aan haar melden dat je voorlopig niet meer komt
Ik denk dat ik sowieso periodiek blijf gaan, zodat eventuele onbalans direkt weer hersteld kan wordenCathelijn schreef: Goed nieuws zeg! Zeker ook omdat je het echt aan hem merkt, toch?
Hopelijk kun je in januari aan haar melden dat je voorlopig niet meer komt![]()
![]()
En ja, ik kan het goed aan hem merken. Hij is veel slechter geweest. Nu wil ie weer overal bij zijn