Guus' buikpijn topic.

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: okugest vraag

bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

Wat denken jullie van maagcompositum??
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

bloemetje schreef: Wat denken jullie van maagcompositum??
Om dat preventief te geven of als hij last heeft van z'n maag? Ik heb zelf geen ervaring met maag compositum maar je kunt het altijd proberen!
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

Lizzy schreef: Om dat preventief te geven of als hij last heeft van z'n maag? Ik heb zelf geen ervaring met maag compositum maar je kunt het altijd proberen!
Nou beide denk ik. Er stond bij dat het ook is voor krampen en dergelijke. Maar je weet natuurlijk nooit of het probleem nu juist in de darmen zit of in de maag..
Nu ja, ik heb in elk geval pro bio gevonden en rustcompositum zit in de bestelling..
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

bloemetje schreef: Nou beide denk ik. Er stond bij dat het ook is voor krampen en dergelijke. Maar je weet natuurlijk nooit of het probleem nu juist in de darmen zit of in de maag..
Nu ja, ik heb in elk geval pro bio gevonden en rustcompositum zit in de bestelling..
Ja, dat is waar, je weet inderdaad niet waar de kramp zit... Dit zit er in, in maag compositum:

Samenstelling:
Liquiritiae officinalis, Zingiber officinalis, Lichen islandicus, Carduus marianus, Angelica officinalis, Mentha piperita, Chamomilla, Humulus lupulus, Taraxacum.

Ik denk eerlijk gezegd dat het geen kwaad kan om dit te geven/proberen. Maar misschien kun je inderdaad ook even afwachten wat het Rust Compositum doet.
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

Dat doen we maar denk ik  ;)

Ik ben wel van plan om als hij het weer heeft toch naar de da te gaan (heb ik gisteren afgebeld). Dan kan hij het ook horen die herrie in zijn buik  :-X.

Edit:

Hij is wel heel moe trouwens  :-\. Ik ben ervan overtuigt dat ie geen pijn mee heeft want ik hoor niets en Guus is niet het type dat niets laat merken. Dus eigenlijk bevestigd dit mijn stress-theorie en gisteren was natuurlijk ook niet de leukste dag van zijn leven. Vannacht heeft hij ook goed geslapen.
Dus we maken er maar een slaapdag van denk ik  :sleep3:
Laatst gewijzigd door bloemetje op do 24 dec 2009, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

en slaapt Guus nog ??  :) :) :)
Peggy D.
1-ster
1-ster

Bericht door Peggy D. »

Ik geef altijd leempoeder
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

Arme Guus.. Hij heeft het weer  :(. Ik heb direct de da gebeld en heb buscopan voor hem gekregen. Dat heb ik een uurtje geleden gegeven en het helpt blijkbaar. Hij slaapt rustig en heeft geen pijn meer aangegeven.

Wat heeft hij nu gisteren gedaan....

Gisteren is meneer met baasje meegeweest naar zijn werk. Baasje had onverwacht een paar storingen terwijl hij vrij zou zijn en heeft de honden dus meegenomen. 'S avonds heeft hij ze ook gevoerd en vergeten er  Probio overheen te strooien..

Zien jullie het verband ook  :-\

Ik ga even bellen of mijn rustcompositum al binnen is..
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Tja ik begrijp wat je bedoelt  :-\
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

Buscopan helpt super! Hij speelt weer en heeft de hele ochtend rustig geslapen. Had ik dat maar eerder geprobeerd  :(.
Ik ben blij dat ik in elk geval iets heb gevonden wat echt helpt.

Plaats reactie