voorhuidontsteking

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: voorhuidontsteking

deja
5-sterren
5-sterren

Bericht door deja »

Ja wel eens maar niet overdreven veel ik moet zeggen dat ik er al verschillende op de grond heb gevonden dus menneer spuugt ze waarschijnlijk uit als hij de kans krijgt let nu wat beter op vanmorgen vond ik er weer een.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Ik zou eens hibiscrub gaan proberen. 1 op 10 verdunnen met water en dan daar z'n pielemoos mee spoelen. Wel naspoelen met water. Helpt bij mijn mannen altijd heel goed.
Je kunt het krijgen bij de DA of de apotheek.
deja
5-sterren
5-sterren

Bericht door deja »

Ik ben nu vanaf 20 oktober aan de silicea d 30 en het helpt helemaal niet totaal geen verbetering heb VSM lijn gebeld die vertelde mij dat dat ook niet helpt als er ontstekingsverschijnselen zijn silicea d 30 is wel goed als het over is en dan nog een paar maanden voor onderhoud.
Ik heb nu en ze heeft het allemaal voor me uitgezocht Pulsatilla pratensis 3 x daags 2 granules en daarbij Hepar sulfuris d 4    3 x daags 1  dus menneer krijgt er nu 9 op een dag sinds 22.12 en het lijkt te gaan werken,hij is nu heel veel droog en schoon als ik kijk dit moet ik 3 weken vol houden zo, en als het dan over is dan op silicea d 30 nog een maand of 3 en dan kijken of hij het zelf oppikt en zonden kan.
Ik hoop dat het nu eens over gaat want word gestoord van die viezigheid.
Misschien een idee voor honden waarbij het ook niet over wil.
Laatst gewijzigd door deja op zo 27 dec 2009, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
essie74
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door essie74 »

hier hebben wij daar ook veel last van gehad...

Jesse was echt niet de filmen overal van die groene flatsen in huis, DA castratie..

Wij ok!  helaas na de castratie echt niet weg :-[  Opa nog maar eens gebeld en die gaf toen deze tip.

Doordat de hond niet goed uitplast en of te weinig zou drinken en daardoor niet goed doorspoelt rond de penis is het volgende een idee.

Geef de hond iedere dag een halve beker karnemelk en of yoghurt voorzien van een goede natuurlijke vitamine C.

Na een volle week, geef je de hond om de dag , dan om de twee dagen enz...

Wij zagen er in eerste instantie geen heil in maar toch gedaan.... heeft gewerkt! ;)

natuurlijk met de komst van wat loopse teven in de buurt was het wel weer even terug, maar zodra ik dit bemerk... gaan we gewoon weer over op het bovenstaande recept... tot nu toe7 jaar verder werkt het nog!

gr.

Esther
deja
5-sterren
5-sterren

Bericht door deja »

Heel erg bedankt voor de tip ik ga het zeker proberen maar heb nu na een week op die pilletjes de indruk dat het veel beter gaat maar dit kan ik er rustig naast doen, want ik wil hier echt vanaf.
essie74
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door essie74 »

hoe is het inmiddels met de groene flodders? :-\
deja
5-sterren
5-sterren

Bericht door deja »

Nou inmiddels gaat het een stuk beter, over is het niet maar wel sterk gereduceerd.
Heb uit wanhoop VSM gebeld en het advies gehad om Pulsatilla pratensis d6 3 x daags 2 granules te geven en dat nog aan te vullen met Hepar sulfuris d4 3 x daags 1 granule dus Beu kreeg 9 granules op een dag ze zeiden daar 3 weken lang k heb het gewoon opgemaakt was ruim 4  weken het vervolg advies was sillicea d30 en dan 1 x daag 2 granules als onderhoud.
Beau staat daar nu ruim twee weken op en ik denk wel eens het is op en af hij is soms een dag helemaal schoon en dan zie ik weer eens een druppel liggen.
Maar kan hier wel mee leven het zit niet meer op mijn tv scherm enz. en je merkt aan alles dat het wel een stuk minder is.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

gelukkig!!!!
miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

Geen mannen in huis... 
En als ik dit zo lees, dan denk ik dat er ook geen mannen in huis komen  :D
Maar wel fijn dat het beter lijkt te gaan !
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

niet iedere man heeft het hoor ;)

Plaats reactie