Paprika gegeten en wat nu ...
Moderator: Lizzy
-
Bennie
Re: Paprika gegeten en wat nu ...
Ik vermoed ergens dat ze geen honing in huis heeft. Zou een lepel met water en kinderbisolvon ook helpen?
-
Truusje Jore
- 1-ster

Ik heb jullie al bedankt voor de reacties, maar het houdt maar niet op, ik wil geen gelijk hebben, ik vroeg gewoon iets, meer niet 202Spots 
Bennie ... ik heb 2 soorten honing in huis, lust het zelf erg graag
Waarom zou ik Bisolvon geven, dat doe ik alleen maar bij een hondengriepje of kennelhoest zo je wilt, niet bij een verstoring van het verteringsapparaat.
Overigens vind ik het onfatsoenlijk om OVER mij te praten je kunt mij gewoon zelf aanspreken hoor
Ik ga nu de extra optie om op de hoogte te blijven weer afsluiten en wens een ieder welterusten
Bennie ... ik heb 2 soorten honing in huis, lust het zelf erg graag
Overigens vind ik het onfatsoenlijk om OVER mij te praten je kunt mij gewoon zelf aanspreken hoor
Ik ga nu de extra optie om op de hoogte te blijven weer afsluiten en wens een ieder welterusten
Weltruste 
ik neem nog even een kopje melk met honing
truste!!May Linn schreef: Weltruste

-
Robert & Mirjan
- 3-sterren

Paprika is toch rijk aan vitamine C en dat is toch weer goed voor de weerstand? Alleen TEveel lijkt me niet goed. Zowieso onze vorige hond at geen groene (dat bliefde madam niet) maar rode was zo weg. Degene die we nu hebben vreet toch alles wat je voorzet zelfs citroenen jat ze weg 
-
Veerle-scrappyToo
- 5-sterren

Ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat met de hond. Als de hond zo erg reageert is het wel van belang te weten waarop hij zo reageert om het in de toekomst te vermijden. En de ene hond is de andere niet. Is paprika het enige nieuwe dat hij binnengesmikkelt heeft of is er nog iets dat voor een reactie zou kunnen zorgen? Paprika verteert bij sommigen slecht als het vel er nog rond zit dus misschien is dat de enige reden dat de paprika er alleen is uitgekomen en was de echte boosdoener al verder gezakt?? Wat zijn de verdere symptomen? Is er koorts? Al een dierenarts geraadpleegt of gaat het al beter ( duim ik voor
)