normaal lukt dat altijd, maar nu is mijn hart te hard bevrorenjeanne schreef: hahahahahaaha
bekend probleem
ik laat die hartjes ook altijd op de betonnen garagevloer stuiteren in de hoop dat er een paar loslaten![]()
een blok hart
Moderator: Lizzy
Re:een blok hart
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Kun je niet op 1 hoog gaan staan en dan uit het raam gooien .Wel de auto wegzetten hè.

Ja, aan één kant van het huis valt hij dan in de vijver en aan de andere kant op de tuinsetUnique schreef: Kun je niet op 1 hoog gaan staan en dan uit het raam gooien .Wel de auto wegzetten hè.![]()
![]()
nou dan is het toch heel simpel, weg met die vijver

Tis wel harteloos hé, wat ik hier allemaal voor adviezen krijgJolly schreef: nou dan is het toch heel simpel, weg met die vijver![]()
![]()
Niet te hard gooien met dat hart 
Ik heb verleden jaar nog een paar scheuren in de buitentegels gegooid

Ik heb verleden jaar nog een paar scheuren in de buitentegels gegooid
Hoi Syl,
heb vandaag 12 kg. parelhoenkarkas gekocht, was ook diepgevroren. Heb eerst het verse, niet bevroren vlees geportioneerd en ingevroren. Tegen die tijd, +/- 2u. later, kan ik, de karkassen uit elkaar trekken om ze per 2 te wegen en porties van 500 gr. samen te stellen. Nadien worden de pakken terug ingevroren.
Heb nog nooit iets moeten goioien, kloppen of slaan.
Groet,
Vic.
heb vandaag 12 kg. parelhoenkarkas gekocht, was ook diepgevroren. Heb eerst het verse, niet bevroren vlees geportioneerd en ingevroren. Tegen die tijd, +/- 2u. later, kan ik, de karkassen uit elkaar trekken om ze per 2 te wegen en porties van 500 gr. samen te stellen. Nadien worden de pakken terug ingevroren.
Groet,
Vic.
Oke , bedankt ik ga het proberenziggy schreef: Hoi Syl,
Groet,
Vic.
Ik weet niet of je een aanzetstaal hebt maar dat werkte altijd erg goed.
De punt in een ruimte tussen de harten zetten en wrikken maar.
- Angelique
- 5-sterren

Nee, heeft ze niet, ze doet het met een keukenschaar LOL.Carlijn schreef: Ik weet niet of je een aanzetstaal hebt maar dat werkte altijd erg goed.
Maarre die krengen zullen onderhand toch wel ontdooit zijn
nee die staan gezellie in de vriezerAngelique schreef:
Nee, heeft ze niet, ze doet het met een keukenschaar LOL.
Maarre die krengen zullen onderhand toch wel ontdooit zijn
Op deze manier ga je ze nooit uit elkaar krijgen, maar ze kunnen zeker niet slecht worden.
8)
Groet,
Vic.
Groet,
Vic.
- Angelique
- 5-sterren

Ja lekker hé, iedereen oplossingen bedenken en zij plettert ze gewoon de vriezer in en gaat in de bar zitten ouwehoeren 

[quote="Angelique"]
Ja lekker hé, iedereen oplossingen bedenken en zij plettert ze gewoon de vriezer in en gaat in de bar zitten ouwehoeren
[/quote]
En de hondjes krijgen helemaal niets

[/quote]
En de hondjes krijgen helemaal niets
[quote="Angelique"]
[/quote]
ik heb er niet genoeg aan 1... 8)

[/quote]
ik heb er niet genoeg aan 1... 8)