Kosten per maand...
Moderator: Lizzy
-
Bennie
Re: Kosten per maand...
Dan zou ik me als ik jou was zeker eens in het barfgebeuren verdiepen, het kan je heel veel geld besparen tov CB. De kunst is om goedkope adresjes te vinden en aangezien je vriesruimte beperkt is met een aantal mensen samen te doen. Producten die je per 10 a 15 kilo of meer koopt, zijn al snel een stuk goedkoper, ook met minder dan 15 kilo zit je al meteen ruim een euro onder de kiloprijs die je nu betaald. Je zou nu al samen met anderen bij bv Herby ed kunnen bestellen en de vraag en aanbod rubriek alhier goed in de gaten kunnen houden. Je kunt ook zoeken naar mensen in je omgeving om samen 100kg CB te kopen, dat spaart ook al enigszins.
-
GoldenCavaliers
Ik ben al druk aan het lezen en rekenen.Bennie schreef: Dan zou ik me als ik jou was zeker eens in het barfgebeuren verdiepen, het kan je heel veel geld besparen tov CB. De kunst is om goedkope adresjes te vinden en aangezien je vriesruimte beperkt is met een aantal mensen samen te doen. Producten die je per 10 a 15 kilo of meer koopt, zijn al snel een stuk goedkoper, ook met minder dan 15 kilo zit je al meteen ruim een euro onder de kiloprijs die je nu betaald. Je zou nu al samen met anderen bij bv Herby ed kunnen bestellen en de vraag en aanbod rubriek alhier goed in de gaten kunnen houden. Je kunt ook zoeken naar mensen in je omgeving om samen 100kg CB te kopen, dat spaart ook al enigszins.
-
Sella
Er staat ook vaak genoeg een vriezer gratis of voor 25 euro af te halen op marktplaats.
Ik kan alleen de duurdere dingen voeren, maar kan door wandelingen met vlees halen redelijk goedkoop uitkomen.
mijn duurste vlees is 2.50 per kg en dat is nog altijd goedkoper dan carnibest of Duck.
Duck is helemaal een duur kvv.
Ik kan alleen de duurdere dingen voeren, maar kan door wandelingen met vlees halen redelijk goedkoop uitkomen.
mijn duurste vlees is 2.50 per kg en dat is nog altijd goedkoper dan carnibest of Duck.
Ik betaal nu gemiddeld 1,50 per kilo.
Komt neer tussen de 35-45 euro per maand, voor een hond van een dikke 25 kilo (eet nu 800 gram per dag) ei, groente en kwark niet meegerekend.
Komt neer tussen de 35-45 euro per maand, voor een hond van een dikke 25 kilo (eet nu 800 gram per dag) ei, groente en kwark niet meegerekend.
Das een netjes gemiddelde qua prijs!Nadia schreef: Ik betaal nu gemiddeld 1,50 per kilo.
hier krijgen de honden samen 1820 gram en dat kost ons gemiddeld 2,50/2,60 per dag aan vlees
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Dat is ook heel netjes zeg!!bik schreef: hier krijgen de honden samen 1820 gram en dat kost ons gemiddeld 2,50/2,60 per dag aan vlees
-
GoldenCavaliers
[quote="Sella"]
Er staat ook vaak genoeg een vriezer gratis of voor 25 euro af te halen op marktplaats.
[/quote]Hoe bedoel je dat?
[/quote]Hoe bedoel je dat?
[quote="GoldenCavaliers"]
Hoe bedoel je dat?
[/quote]
Ben dan wel niet Jol.
Maar neem aan dat ze bedoelt dat ze weleens naar barfplaats wandelingen gaat en zo vlees vanuit heel land kan komen zonder daar erg ver voor te hoeven rijden.
Hoe bedoel je dat?
[/quote]
Ben dan wel niet Jol.
Maar neem aan dat ze bedoelt dat ze weleens naar barfplaats wandelingen gaat en zo vlees vanuit heel land kan komen zonder daar erg ver voor te hoeven rijden.
-
**Jolanda**
- 5-sterren

[quote="May Linn"]
Ben dan wel niet Jol.
[/quote]
Haha wel bij de les blijven he
de quote was niet van mij en die vraag was dus ook niet aan mij gesteld maar aan Sella

Ben dan wel niet Jol.
[/quote]
Haha wel bij de les blijven he
Dank je May Linn!!
En dank aan Miet en Jolanda voor de fijne produkten..
En dank aan Miet en Jolanda voor de fijne produkten..
-
GoldenCavaliers
[quote="May Linn"]
Ben dan wel niet Jol.
[/quote]Oh zo,ik ga nooit mee met wandelingen,en moet dus het doen met bezorgdiensten hier uit het Noorden,diem overigens een best goed assortiment hebben.
Ben dan wel niet Jol.
[/quote]Oh zo,ik ga nooit mee met wandelingen,en moet dus het doen met bezorgdiensten hier uit het Noorden,diem overigens een best goed assortiment hebben.
-
Sella
inderdaad dat er goedkoop vlees vanuit groningen of limburg naar een wandeling in het midden des lands gaat en dan nemen mensen voor elkaar vlees mee en dan word dat weer uitverdeeld in noordholland bv.
-
Veerle-scrappyToo
- 5-sterren

Hier zijn we ongeveer een 120 euro per maand kwijt voor 2 honden en 3 poezebeestjes...
Al heel wat gezakt nu we met NEna meer en meer van de kvv af geraken...
Al heel wat gezakt nu we met NEna meer en meer van de kvv af geraken...